SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

PepsiCo w tym roku stawia na reklamowanie Pepsi i Gatorade, będzie nowa kampania „Generation”

Koncern PepsiCo zapowiedział, że w tym roku skupi się na silnym wsparciu marketingowym swoich sztandarowych marek, takich jak Pepsi i Gatorade. Rok 2017 zdominowały działania promujące ofertę zdrowszych produktów, jak chociażby wody Lifewtr.

Podsumowując czwarty kwartał ub.r. przedstawiciele PepsiCo ujawnili, że najgorzej pod względem sprzedaży wypadł w USA segment napojów - jego sprzedaż spadła rok do roku o 3 proc.

W ub.r. marketer skoncentrował się przede wszystkim na silnym wsparciu reklamowym oferty tzw. zdrowszych produktów, które ma w swojej ofercie, m.in. wody Lifewtr. To właśnie ta marka, wprowadzona do sprzedaży w 2016 roku, pojawiła się z reklamą przy Super Bowl.

Początek tego roku już wskazuje na to, że PepsiCo rozpoczyna silne wsparcie swoich sztandarowych marek - dowodem jest tegoroczny finał Super Bowl, przy którym producent promował Pepsi oraz - w jednej reklamie - Mountain Dew i Doritos.

Hugh Johnston, dyrektor finansowy PepsiCo, potwierdził, że firma na ten rok znacząco zwiększyła budżet reklamowy dla dużych marek, oczekując wzrostu ich sprzedaży. - Jednak, podobnie jak w przypadku większości kampanii reklamowych, potrzeba jeszcze kilku kwartałów, aby w pełni zrealizować ten wpływ. Oczekujemy więc stopniowej poprawy w każdym z kwartałów - dodał. Wzrost aktywności sztandarowych marek koncernu PepsiCo ma być również widoczny w sklepach - mają być bardziej widoczne na półach i wokół nich.

Firma planuje na ten rok uruchomienie nowej kampanii „Generation” dla Pepsi oraz zwiększenie budżetu na uruchomienie gry Mountaind Dew Ice. PepsiCo planuje również zwiększyć inwestycje w działania cyfrowe, analitykę danych i e-commerce.

- Siła nowych możliwości w zakresie e-commerce, badań i rozwoju, marketingu społecznego i cyfrowego oraz projektowania pomogła nam połączyć się z konsumentami na nowe sposoby - powiedział Hugh Johnston. - Wykorzystujemy duże zbiory danych i analizy predykcyjne, aby wyostrzyć komunikaty marketingowe w czasie rzeczywistym - dodał.

Działalność e-commerce przynosi PepsiCo ok. 1 mld dolarów rocznie.

Dołącz do dyskusji: PepsiCo w tym roku stawia na reklamowanie Pepsi i Gatorade, będzie nowa kampania „Generation”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl