Performance Media obroniło obsługę marek P&G
Performance Media trzeci rok wygrywa europejski przetarg marek kosmetyków do włosów z portfolio P&G - Head&Shoulders, Pantene, Aussie i Herbal Essences.
Dzięki wygranemu przetargowi Performance Media ponownie zajmie się digitalem dla produktów do pielęgnacji włosów czterech marek P&G na rynkach Europy.
- Dotychczas działania związanie z ekosystemem web/search były rozdrobnione i skupione w rękach wielu agencji, na poszczególnych rynkach, przez co proces był skomplikowany i często nieefektywny. Wspólnie z klientem udało nam się je ująć pod jednym parasolem, co zapewnia większą transparentność, szybsze działanie, łatwiejszą komunikację. Przez ostatnie dwa lata zbudowaliśmy także zupełnie nową stronę dla marki Head&Shoulders dla kilkanastu rynków oraz ulepszyć strony pozostałych brandów. Dbamy o to, by wszystkie strony były w 100% dostępne dla osób z niepełnosprawnościami, co było jednym z ważnych celów tej kategorii w P&G - komentuje prowadząca projekt Kasia Kęcka, digital project management leader w Performance Media.
Dołącz do dyskusji: Performance Media obroniło obsługę marek P&G