SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Perfumy Jean Paul Gaultier pierwszy raz w telewizji (wideo)

Ruszyła pierwsza w Polsce telewizyjna kampania reklamowa perfum Jean Paul Gaultier. Akcję - obejmującą też perfumerie Sephora - przygotowały firmy dsk i Maxus.

W kampanii Jean Paul Gaultier reklamowany jest męski zapach „Le Male”. Akcja ma na celu wzmocnienie jego wizerunku oraz zwiększenie sprzedaży.




W ramach kampanii 15-sekundowy spot jest emitowany w kanałach ogólnopolskich i tematycznych, a perfumy Jean Paul Gaultier „Le Male” są eksponowane w perfumeriach z sieci Sephora. Akcję przygotowały agencja reklamowa dsk (kreacja) oraz dom mediowy Maxus (planowanie i zakup mediów).

Dołącz do dyskusji: Perfumy Jean Paul Gaultier pierwszy raz w telewizji (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl