'Perły reklamy polskiej'
W piątek broker reklamy kinowej Galposter rozpocznie wyświetlanie polskich reklam kinowych z okresu dwudziestolecia międzywojennego
Projekt pod nazwą ,,Perły reklamy polskiej,"" będzię realizowany w kinach sieci Kinoplex.
Zrekonstruowane materiały archiwalne należące do zbiorów Filmoteki Narodowej będą wyświetlane przed każdym seansem filmowym przez najbliższe 2 miesiące. ,,Idea wyświetlania polskich reklam przedwojennych to przędsięwzięcie, którego koncepcja została opracowana wraz z Pawłem Śmietanką (operator filmowy, nagrodzony za zdjęcia do filmu ,,Zmruż oczy,, na Festiwalu Camerimage 2003) - mówi Konrad Kamiński dyrektor departamentu reklamy kinowej Galposter.
Akcja ma na celu zaprezentowanie publiczności polskich reklam kinowych, które stanowią unikalny dorobek kultury polskiej jak dotąd nie odkryty. Ponadto jest częścią strategii mającej na celu promocję brokera reklamy kinowej Galposter oraz sieci multipleksów Kinoplex.
Dołącz do dyskusji: 'Perły reklamy polskiej'