PGNiG promuje program "Prosto po czyste powietrze"
Ruszyła kampania informacyjna spółki PGNiG Obrót Detaliczny promująca nowy program „Prosto po czyste powietrze”. Jego celem jest wsparcie nowych i obecnych klientów w wymianie starych pieców (kopciuchów) na nowe, ekologiczne ogrzewanie gazowe i pomoc w ubieganiu się o dofinansowanie z Programu Czyste Powietrze.
Akcja informacyjna prowadzona jest obecnie w województwach śląskim i podkarpackim. Wybór tych miejsc nie jest przypadkowy ponieważ to właśnie w tych województwach ostateczny termin wymiany kotłów starszych niż dziesięć lat oraz urządzeń pozaklasowych mija 31 grudnia 2021 roku.
W ramach programu w Biurach Obsługi Klienta PGNiG Obrót Detaliczny można uzyskać poradę jak skorzystać z dofinansowania z Programu Czyste Powietrze oraz pomoc w przejściu przez niezbędne formalności.
Kampania PGNiG ma zaintrygować ludzi, zmobilizować ich i pokazać jak łatwy – dzięki wsparciu spółki - jest proces wymiany pieca. W reklamach pokazano, że jest łatwiejszy niż dziesiątki zwykłych, codziennych decyzji i wyzwań, takich jak np. przekonanie dziecka do jedzenia warzyw, wymiana tapicerki, czy rezygnacja z porannej kawy.
Komunikacją objęte zostały radio, telewizja, prasa lokalna, internet, media społecznościowe, materiały promujące akcję w Biurach Obsługi Klienta PGNiG i urzędach gmin. zlokalizowanych na terenie województw, w których prowadzony jest Program „Prosto po czyste powietrze".
Spółka nie podaje, jaka agencja przygotowała kampanię.
Dołącz do dyskusji: PGNiG promuje program "Prosto po czyste powietrze"