Piccolo reklamowany „Na Wspólnej” (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa napoju Piccolo (z portfolio firmy Ambra). Akcję – prowadzoną przede wszystkim przy serialu „Na Wspólnej” – przygotowały firmy Rosenbot i Kuźnia PR.
W ramach kampanii Piccolo 8-sekundowe spoty tego napoju są emitowane od 2 maja przy przy wszystkich premierowych i powtarzanych odcinkach serialu „Na Wspólnej” w TVN. Reklamy – oparte na technice łączącej klasyczną animację rysunkowego Piccolo Boya z animacją 3D – swoją kreacją graficzną nawiązują do poprzedniej odsłony kampanii z grudnia ub.r. (więcej o niej).
Akcja – zaplanowana do 1 czerwca – jest adresowana do matek dzieci w wieku 4-14 lat. Celem kampanii jest budowanie wizerunku Piccolo jako marki obecnej podczas świętowania najważniejszych chwil w życiu dziecka. W ramach działań na stronie piccolo.pl zostanie przeprowadzony ogólnopolski konkurs dla dzieci w wieku 6-13 lat, w którym wybiorą one swój nowy wymarzony smak tego napoju.
Ponadto kampania obejmuje ekspozycje, animacje i materiały POS w punktach sprzedaży nowoczesnej i tradycyjnej, m.in. w sklepach Smyk i drogeriach Rossmann. Kreację na potrzeby akcji przygotowało studio Rosenbot, a działania public relations prowadzi agencja Kuźnia PR.
Dołącz do dyskusji: Piccolo reklamowany „Na Wspólnej” (wideo)