SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Pięć milionów przesyłek” w kampanii Poczty Polskiej

Rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa Poczty Polskiej. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Codziennie doręczamy Wam ponad pięć milionów przesyłek”, przygotowały i koordynują CAM Media i Mindshare Polska.

Kampania ma na celu pokazanie, że poprzez dostarczanie korespondencji Poczta Polska współtworzy ludzkie losy.

Działania prowadzone są w prasie („Gazeta Wyborcza”, Dziennik Gazeta Prawna”, „Rzeczpospolita”, „Newsweek”, „Wprost”, „Polityka”, „Do Rzeczy”)

Za kreację kampanii odpowiada agencja CAM Media, zaś zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare Polska.

Dołącz do dyskusji: „Pięć milionów przesyłek” w kampanii Poczty Polskiej

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jestę grafikę
Ciekawe ile kosztowała ta kreacja, bo że tak powiem jest średnio dopracowana...
odpowiedź
User
packa
A ile ludzi trzeba będzie zwolnić żeby pokryć koszt tej kampanii??? Faktycznie współtworzą ludzkie losy!!! Przepalanie kasy!!!
odpowiedź
User
hahahaha
Plakat wygląda mniej więcej tak dobrze jak ich nowe logo ;)
odpowiedź