SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Piłkarska gra w Internecie

Piłkarzyki wystartowały w portalu Gazeta.pl

W portalu Gazeta.pl rozpoczęła się V edycja gry Piłkarzyki - największego w polskim internecie menedżera piłkarskiego. W ciągu pierwszych 5 dni działania drużyny założyło ponad 17 tys. internautów. Najlepszy gracz odjedzie skuterem Piaggio Zip50.

Piłkarzyki to menedżer piłkarski online oparty o rzeczywiste statystyki piłkarzyki polskiej ekstraklasy. Gra polega na stworzeniu i prowadzeniu wirtualnej drużyny piłkarskiej złożonej z piłkarzy I ligi polskiej. Za 28 wirtualnych mln złotych można zbudować zespół marzeń (z uwzględnieniem limitów finansowych). Zadaniem gracza jest założenie drużyny, kupienie 18 piłkarzy i wystawianie do każdej kolejki optymalnego składu. Właśnie ten skład zdobywa punkty dla drużyny w Piłkarzykach. Pozycja gracza zależy od wyników, jakie osiągną wybrani przez niego piłkarze w prawdziwych meczach ligowych. Piłkarzyki stwarzają więc niepowtarzalną okazję sprawdzenia się w roli prezesa i menedżera klubu piłkarskiego. Wygrywa gracz, którego drużyna zdobędzie najwięcej punktów przez całą rundę wiosenną. By zagrać w Piłkarzyki, wystarczy mieć założone konto pocztowe w portalu Gazeta.pl.

- Menedżer Piłkarski daje użytkownikom nieporównanie większe emocje od gier prowadzonych w wirtualnych światach. W Piłkarzykach sukces uzależniony jest od wiedzy, intuicji i szczęścia w przewidywaniu tego, co naprawdę zdarzy się na boiskach. Kibice próbują własnych sił w prowadzeniu drużyny. Gracze do tej pory średnio pasjonujący się piłką nożną mogą sprawdzić swoje zdolności taktyczne - mówi Jarosław Śliżewski, szef Gazety Wyborczej on-line.

Nowości V edycji Piłkarzyków to: kompleksowy system pomocy dla nowych i średniozaawansowanych graczy oraz dział Wiadomości, w którym pojawiają się komentarze, zapowiedzi, analizy, typy znanych osób.

W Piłkarzyki może grać każdy, kto posiada bezpłatne konto w portalu Gazeta.pl. Dla zaawansowanych użytkowników przewidziano Piłkarzyki Plus płatną wersję umożliwiającą dostęp do unikalnego w polskim internecie systemu statystyk ligowych z czterech ostatnich lat oraz zawierającą opcje, dzięki którym można zindywidualizować wygląd drużyny gracza. Pakiet zawiera także dostęp do poszerzonej bazy wiedzy na temat piłkarzy ligowych.

Obecna edycja Piłkarzyków jest promowana kampanią bannerową w portalu Gazeta.pl, reklamami w komunikatorze Gadu-Gadu, ogłoszeniami prasowymi w Gazecie Wyborczej oraz jej dodatkach, Auto+, Wiedza i Życie, Świat Motocykli oraz na ekranach bankomatów sieci Euronet.

Partnerem V edycji gry jest Euronet oraz PC World Komputer. Sponsorem nagrody głównej skutera Piaggio Zip50 jest Euro Moto Trade.

Piłkarzyki w portalu Gazeta.pl: www.gazeta.pl/pilkarzyki.

Dołącz do dyskusji: Piłkarska gra w Internecie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl