Piotr Adamczyk nowym bohaterem reklam Santander Bank Polska
Aktor Piotr Adamczyk zastąpił Marcina Dorocińskiego jako ambasador reklamowy Santander Bank Polska. W pierwszej kampanii wykorzystującej wizerunek Adamczyka bank podkreśla swoje wsparcie dla inicjatyw społecznych.
Santander Bank Polska w wizerunkowej kampanii na początek współpracy z Piotrem Adamczykiem przedstawia swoje projekty społeczne, takie jak Santander Universidades, Finansiaki czy Obsługa bez barier.
- Jesteśmy bankiem, który pomaga w codziennych sukcesach. Taka jest nasza misja i każdego dnia realizujemy ją w obszarze bankowania, ale to nie wszystko. Dzielimy się również swoimi umiejętnościami i zaangażowaniem, aby wspierać naszych klientów i lokalne społeczności w realizacji ich planów, marzeń oraz pasji. Jesteśmy przekonani, że nasze działania przynoszą realną korzyść - podkreśla Michał Gajewski, prezes Santander Bank Polska.
Równocześnie ruszyła kampania reklamująca oferowane przez Santander Bank Polska Max Konto Oszczędnościowe. Wspiera promocję, w ramach której oprocentowanie nowo wpłaconych środków do 100 tys. zł wynosi 8 proc. w skali roku. Takie odsetki będą naliczane do 29 czerwca na rachunkach założonych przez klientów najpóźniej 9 czerwca.
Reklamy informują też, że po założeniu Konta Jakie Chcę można zyskać, po spełnieniu wskazanych aktywności na rachunku, do 400 zł. Taka oferta będzie obowiązywać do końca kwietnia.
W spocie promocyjne oprocentowanie symbolizują monety, które wylatują ze świnki skarbonki, układając się w kształt 8 proc. Sloganowi „Moc oszczędzania” towarzyszy fragment piosenki „The Power” zespołu SNAP! Piotr Adamczyk jest narratorem w reklamie.
Marcin Dorociński z kampanii Santandera do reklam Tyskiego
Pod koniec ub.r. z reklam Santander Bank Polska zniknął Marcin Dorociński, występujący w nich od wiosny 2020 roku. Został bohaterem, razem z Piotrem Fronczewskim, serii spotów piwa Tyskie.
- Santander Bank Polska od wielu lat opiera swoje kampanie na znanych osobistościach. Nawiązujemy współpracę w perspektywie 2-3 letniej. Zakończyliśmy cykl udanych kampanii z naszym dotychczasowym ambasadorem, które istotnie wsparły pozytywny wizerunek marki - tłumaczyło nam miesiąc temu biuro prasowe. Zapowiedziało, że bank wkrótce przedstawi swojego nowego ambasadora reklamowego.
Wcześniej w kampaniach banku występowały m.in. zagraniczne gwiazdy John Cleese, Chuck Norris, Danny DeVito, Antonio Banderas i Pele, a także Łukasz Nowicki (w latach 2017-18).
Obsługą reklamową Santander Bank Polska zajmują się agencja Red8 Advertising (kreacja kampanii) i dom mediowy Starcom (planowanie i zakup mediów). Wiele spotów z Dorocińskim wyprodukowała firma Propeller.
W ub.r. wydatki marketingowe grupy kapitałowej Santander Bank Polska wyniosły 174,58 mln zł, o jedną trzecią więcej niż rok wcześniej (131,32 mln zł).
Piotr Adamczyk 7 lat w reklamach eurobanku
Piotr Adamczyk od połowy 2012 roku grał w kampaniach reklamowych eurobanku. Jesienią 2019 roku zniknął on z rynku po przejęciu przez Bank Millennium, Adamczyk pojawił się jeszcze razem z youtuberem Radosławem Kotarskim, bohaterem reklam Banku Millennium, w kampanii wspierającej tę fuzję.
Ponadto Adamczyk wystąpił w kilku kampaniach sieci Play, jesienią ub.r. promował obniżkę ceny w jednym z wariantów abonamentu.
Dołącz do dyskusji: Piotr Adamczyk nowym bohaterem reklam Santander Bank Polska