Piotr Głowacki w kampanii ING Banku Śląskiego przypomina, że „Podróże lubią zaskakiwać, ale finanse nie powinny"
W najnowszej kampanii reklamowej ING Banku Śląskiego promuje zbliżeniową kartę do wielu walut Visa. W spocie wystąpił aktor Piotr Głowacki. Akcja została przygotowana przez agencję Brain i MullenLowe MediaHub.
Piotr Głowacki wciela się w reklamie w podróżnika, który zaopatruje się w regionalne stroje w czasie wizyty w Szkocji. Do płatności używa wielowalutowej karty zbliżeniowej Visa. Spot kończy puenta Marka Kondrata.
- Po raz kolejny sięgamy w kampanii po cenioną przez klientów kartę do wielu walut, która pozwala uniknąć niespodzianek na koncie w trakcie wakacyjnych podróży - powiedziała Barbara Pasterczyk, dyrektor banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.
Spot emitowany jest w telewizji i internecie, w wersji 30 i 15 sekund.
Funkcja wielowalutowa karty pozwala klientom podłączyć swoje konta walutowe do podstawowej karty do konta osobistego. Wystarczy jednorazowe podłączenie kont w EUR, USD lub GBP do karty w systemie Moje ING. Rozwiązanie pozwala płacić bezpośrednio z kont walutowych podłączonych do karty i uniknąć prowizji za przewalutowanie płatności kartą.
Funkcja wielowalutowa karty zadziała również podczas płacenia telefonem. Wystarczy w aplikacji Moje ING mobile przejść do szczegółów karty Visa zbliżeniowa, a następnie aktywować w zależności od systemu operacyjnego: dla Androida - Płatności kartą w telefonie albo Google Pay, a dla iOS - płatności Apple Pay.
Kreację kampanii przygotowała agencja Brain, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mullen Lowe Media Hub.
Dołącz do dyskusji: Piotr Głowacki w kampanii ING Banku Śląskiego przypomina, że „Podróże lubią zaskakiwać, ale finanse nie powinny"