Pismo kibiców Legii Warszawa zmieniło cykl wydawniczy
Oficjalny magazyn klubu piłkarskiego Legia Warszawa "Nasza Legia"od 18 października br. stał się miesięcznikiem. Wcześniej tytułukazywał się co tydzień.
- O takiej formie "Naszej Legii" myśleliśmy już od dłuższegoczasu. Miesięcznik poświęcony najpopularniejszemu klubowi w Polscebędzie niewątpliwie nowością na polskim rynku wydawniczym. Żadnadrużyna w naszym kraju nie posiada takiego wydawnictwa - mówiJanusz Partyka, redaktor naczelny "Naszej Legii".
Po zmianie częstotliwości ukazywania się pisma, jego objętośćwynosi 100 stron (wcześniej 24 strony). Na łamach "Naszej Legii"pojawiły się nowe rubryki: "Starter" (z bieżącymi informacjami oklubie), "Ł3" (m.in. z wywiadami, reportażami i sprawamikibicowskimi),"1916" (opowiadająca o historii Legii), "Mixzone" (zkonkursami i ciekawostkami).
Cena pisma wzrosła z 3,40 na 9,90 zł, ale nie zmienił się jegonakład, który wynosi 10 tys. egz. Powiększyła się natomiast siećdystrybucji magazynu. Oprócz punktów Kolportera, można go terazkupić także w sieci Ruchu i w salonach Empik.
Zmiany są promowane na stronie www.legia.com, informacje na ich tematbędą obecne też podczas meczów rozgrywanych przez LegięWarszawa.
Dołącz do dyskusji: Pismo kibiców Legii Warszawa zmieniło cykl wydawniczy