SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

PKO BP wybrał Havas Media w miejsce Universal McCann, Value Media zaniepokojone

Bank PKO BP rozstrzygnął przetarg na planowanie i zakup mediów, wybierając w nim do współpracy Havas Media (Havas Media Group). Tym samym zakończył trwającą od 2010 roku współpracę z Universal McCann.

Jak przekazało biuro prasowe PKO BP usługi planowania i zakupu mediów dla PKO Banku Polskiego świadczyć będzie dom mediowy Havas Media. Umowa została podpisana na dwa lata. W jej ramach Havas Media zaczęła obsługiwać bank od 1 czerwca br. i jest odpowiedzialny za planowanie i zakup mediów. Do zadań agencji należy optymalizowanie, planowanie i zakup powierzchni reklamowej dla kampanii realizowanych przez bank.

PKO BP wyjaśnia, że o wyborze Havas Media zdecydowała jego najbardziej innowacyjna strategia medialna, dostosowana do aktualnych trendów rynkowych, przy równoczesnej optymalizacji kosztów mediowych.

Dotychczas obsługą mediową PKO BP w mediach tradycyjnych zajmował się Universal McCann (od 2010 roku, dwukrotnie obronił obsługę) oraz Value Media (Group One) w internecie.

Ten drugi dom mediowy, który dla PKO BP pracuje od czterech lat, ponownie wygrał przetarg banku ogłoszony pod koniec ub.r. - Podpisaliśmy kontrakt na dwa lata. W 2016 kończyła się umowa między klientem a Universal McCann, na obsługę mediów offline. Klient rozpisał więc przetarg. W trakcie przetargu zapytanie zostało rozszerzone na media online. Nie uzyskaliśmy od klienta informacji co to oznacza dla naszej współpracy, która trwa od czterech lat, podczas której wspólnie zdobyliśmy cztery nagrody Effie, w tym Grand Prix Effie i dostarczaliśmy coraz lepsze wyniki biznesowe w kanale online - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Kamil Wiszowaty, dyrektor zarządzający Value Media.

Edyta Skorupska z biura prasowego PKO BP wyjaśnia, że Value Media świadczy usługi planowania i zakupu mediów w internecie, a umowa na obsługę banku przez Havas Media dotyczy wszystkich mediów. - Bank nie ujawnia sposobu podziału budżetu pomiędzy powyższe domy mediowe - przekazała serwisowi Wirtualnemedia.pl Edyta Skorupska w odpowiedzi na pytanie, jak dalej będzie wyglądać (i czy w ogóle będzie kontynuowana) współpraca z Value Media.

Dołącz do dyskusji: PKO BP wybrał Havas Media w miejsce Universal McCann, Value Media zaniepokojone

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
haha
Pogonic Value Media. Ich walidacje to czyste oszustwo!
odpowiedź
User
Koko Spoko
Zaniepokojenie VM wzrosło radykalnie ponad pół roku temu, jak zmienił się rząd...
odpowiedź