Grupa Żywiec rusza z nową strategią reklamową marki Warka
Grupa Żywiec rozpoczęła nową kampanię reklamową marki piwa Warka. Powstała ona w ramach platformy "Planeta Warka" w oparciu o nową strategię reklamową i linię kreatywną.
Grupa Żywiec ruszyła z nową komunikacją marki Warka. W jej ramach od teraz cała rodzina wareckich piw będzie komunikowana wspólnie. Od początku kwietnia można oglądać pierwszy z serii spotów wpisujących się w tę linię kreatywną. Na półkach pojawiły się produkty w nowych opakowaniach, spójnych dla całej rodziny Warki.
W telewizji i internecie pojawiła się pierwsza wspólna reklama całej "Planety Warka", do której dołączyła właśnie Warka Radler ( w jednym spocie reklamowane są piwa Warka Jasne Pełne, Warka Strong i Warka Radler). Uspójnione zostały także pozostałe kreacje przygotowywane do digitalu. Dodatkowo, ujednolicono opakowania Warki Radler. Zostały one przygotowane w taki sposób, aby konsument nie miał problemu z rozróżnieniem poszczególnych wariantów Warki, zapewniając przy tym ich lepszą widoczność w punktach sprzedaży.
– Zaczynamy zupełnie nowy rozdział w epickiej historii Planety Warka – tłumaczy Marcin Drożyński, senior brand manager Warki. – Stworzyliśmy jedną, spójną rodzinę Warki, w której każdy znajdzie coś dla siebie. W rodzinie Warki mamy teraz piwo dla każdego i na każdą okazję – orzeźwiającego lagera Warka Jasne Pełne, wyjątkową dwu-słodową Warkę Strong, cały szereg smakowych piw Warka Radler 3,5% oraz soczyście owocową, bezalkoholową Warkę Radler 0,0% w wielu smakach. Wierzymy, że podjęte działania pozwalają nam budować spójną, parasolową tożsamość marki – dodaje Drożyński.
Produkty z rodziny Warki otrzymają szeroko zakrojone wsparcie marketingowe. Za kreację oraz komunikację ATL odpowiada 2012 Agency, wybrana do współpracy w styczniu br., realizacją nowego spotu zajął się Opus Film.
Kampanie dla Warki planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Działania PR prowadzi agencja Hope.
Dołącz do dyskusji: Grupa Żywiec rusza z nową strategią reklamową marki Warka