Player z pakietami na trzy miesiące w cenie dwóch
Choć Player wycofał roczne i półroczne pakiety, to wprowadził możliwość wykupienia pakietu z reklamami i bez reklam na trzy miesiące. Osoby, które się na to zdecydują płacą tyle samo, co w przypadku 2-miesięcznej subskrypcji.
Pakiet Player (z reklamami) na 90 dni kosztuje 20 zł, natomiast pakiet Player (bez reklam) 40 zł. Płatności można dokonać kartą płatniczą (jako transakcja odnawialna lub jednorazowa), blikiem lub przelewem online. W skład obu pakietów wchodzi kanał TVN i biblioteka wideo na żądanie z serialami, programami i filmami. Można korzystać z katalogów Player Original i Discovery+. Wybrane produkcje są dostępne w jakości 4K/Ultra HD.
Player z reklamami na 30 dni kosztuje 10 zł, a bez reklam 20 zł. Można też skorzystać z miesięcznych pakietów: Eurosport Extra Player z reklamami (20 zł), Player z reklamami i HBO (40 zł), Player bez reklam i kanały TV (40 zł), Player bez reklam i Canal+ (69 zł). Ostatnio w związku z podwyżką pakietu Canal+ ta ostatnia opcja zdrożała o 5 zł.
Bez pakietów rocznych i półrocznych
Od lipca serwis streamingowy TVN Warner Bros. Discovery nie oferuje już promocyjnych planów na rok i pół roku. 12-miesięczna subskrypcja z reklamami kosztowała 79 zł, a bez reklam 159 zł. Za półroczny dostęp bez reklam, trzeba było zapłacić 99 zł.
- Zmiany w ofercie zarówno w zakresie długości jak i ceny pakietów w Playerze są naturalnym i cyklicznym procesem dostosowywania oferty do aktualnych warunków rynkowych - tłumaczyło zmiany w rozmowie z Wirtualnemedia.pl biuro prasowe TVN Warner Bros. Discovery.
Niewykluczone, że rezygnacja z pakietów długoterminowych ma związek z przyszłorocznym debiutem w Europie platformy Max. Zadebiutował już w maju w Stanach Zjednoczonych. W jego skład wchodzą treści zarówno z HBO Max, jak i Discovery+.
Na razie Warner Bros. Discovery nie zdradza jak będzie wyglądać oferta tej platformy w Polsce. W naszym kraju biblioteka Discovery+ jest częścią Playera, a działają także serwisy TVN24 Go i darmo VOD.pl. Player działa na naszym rynku od 2011 roku i posiada ugruntowaną pozycję. Z nieoficjalnych informacji Wirtualnemedia.pl wynika, że już przed rokiem miał ponad 1,5 mln płacących subskrybentów.
Z badania Mediapanel obejmującego przeglądarki internetowe i aplikacje mobilne wynika, że Player w lipcu br. przyciągnął 2,28 mln internautów (7,71 proc.), każdego przeciętnie na 2 godziny, 34 minuty i 16 sekund, co przełożyło się na 5,45 proc. udziału w całkowitym czasie korzystania ze streamingu.
Dołącz do dyskusji: Player z pakietami na trzy miesiące w cenie dwóch