SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Niepraktyczny i trafiony prezent w świątecznej kampanii Plus na Kartę (wideo)

Rozpoczęła się bożonarodzeniowa kampania reklamowa taryfy Plus na Kartę. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy marketingowe Scholz & Friends Warszawa, TFP, Televisor i Vizeum.

Spot pokazuje dwóch chłopaków, z których jeden kupuje swojej dziewczynie nietrafiony prezent, a ten drugi - odpowiedni, dzięki temu że wcześniej poradził się na Messengerze jej przyjaciółek. Narratorem jest Szymon Majewski, który od ponad dwóch lat występuje w reklamach Plusa.

Nowa reklama informuje, że w wybranych wariantach Plus na Kartę użytkownik za 25 zł ma nielimitowane rozmowy i SMS-y oraz 10 GB pakietu internetowego (do którego nie jest wliczane korzystanie z Facebooka i Messengera). Na start otrzymuje się dodatkowo 6 GB pakietu internetowego.

 

Akcja reklamowa obejmuje telewizję, internet oraz radio.

Kreację kampanii przygotowała agencja Scholz & Friends Warszawa. Spot nakręcił Dominik Struss, wyreżyserował Bartek Ignaciuk, produkcją zajął się dom produkcyjny TFP, a postprodukcją - Televisor. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum.

Dołącz do dyskusji: Niepraktyczny i trafiony prezent w świątecznej kampanii Plus na Kartę (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
sherlock
ja wolę moj pakiet #gigadaje za 25 zł w Virgin Mobile ;)
odpowiedź