Niepraktyczny i trafiony prezent w świątecznej kampanii Plus na Kartę (wideo)
Rozpoczęła się bożonarodzeniowa kampania reklamowa taryfy Plus na Kartę. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy marketingowe Scholz & Friends Warszawa, TFP, Televisor i Vizeum.
Spot pokazuje dwóch chłopaków, z których jeden kupuje swojej dziewczynie nietrafiony prezent, a ten drugi - odpowiedni, dzięki temu że wcześniej poradził się na Messengerze jej przyjaciółek. Narratorem jest Szymon Majewski, który od ponad dwóch lat występuje w reklamach Plusa.
Nowa reklama informuje, że w wybranych wariantach Plus na Kartę użytkownik za 25 zł ma nielimitowane rozmowy i SMS-y oraz 10 GB pakietu internetowego (do którego nie jest wliczane korzystanie z Facebooka i Messengera). Na start otrzymuje się dodatkowo 6 GB pakietu internetowego.
Akcja reklamowa obejmuje telewizję, internet oraz radio.
Kreację kampanii przygotowała agencja Scholz & Friends Warszawa. Spot nakręcił Dominik Struss, wyreżyserował Bartek Ignaciuk, produkcją zajął się dom produkcyjny TFP, a postprodukcją - Televisor. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum.
Dołącz do dyskusji: Niepraktyczny i trafiony prezent w świątecznej kampanii Plus na Kartę (wideo)