Plus obniża o połowę abonament i podwaja doładowania w mixie użytkownikom internetu (wideo)
Sieć Plus zaczyna promocję, w ramach której przy podpisywaniu 2-letniej umowy otrzymuje się 50-procentową obniżkę za abonament lub podwojone doładowania w taryfie mix. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy Young & Rubicam, TFP i Media Direction.
Promocje rozpoczęte właśnie w Plusie obowiązują przy podpisywaniu lub przedłużaniu umowy na 24 miesiące. W przypadku taryfy abonamentowej zniżka 50-procentowa obowiązuje przez dwa lata przy wykupieniu usługi internetowej za minimum 59,90 zł, natomiast przez rok - przy usłudze internetowej za 49,90 zł. Analogiczne zasady podwojenia doładowań obowiązują w taryfie Plus Mix. Żeby skorzystać z promocji, należy podpisać obie umowy (na usługi głosowe i internet) w ciągu maksymalnie 15 dni.
>>> Internet w Plusie promowany dla studentów i nauczycieli jako „szybszy od Neostrady”
Plus Abonament |
||||||||||||||||
Abonament w zł brutto dla klientów MNP |
19,90 |
29,90 |
39,90 |
49,90 |
59,90 |
79,90 |
99,90 |
109 |
129 |
189 |
||||||
Po rabacie |
9,95 |
14,95 |
19,95 |
24,95 |
29,95 |
39,95 |
49,95 |
54,50 |
64,50 |
94,50 |
||||||
Przy zakupie internetu za minimum 59,90 zł |
Abonament 50% taniej przez 24 miesiące przy umowie na 2 lata |
|||||||||||||||
Przy zakupie internetu za 49,90 zł |
Abonament 50% taniej przez 12 miesięcy przy umowie na 2 lata |
|||||||||||||||
Plus Mix |
||||||||||||||||
Wartość doładowania |
20 zł |
30 zł |
40 zł |
50 zł |
60 zł |
80 zł |
100 zł |
|||||||||
Wartość dodatkowego pakietu |
20 zł |
30 zł |
40 zł |
50 zł |
60 zł |
80 zł |
100 zł |
|||||||||
Przy zakupie internetu za minimum 59,90 zł |
Dodatkowe 24 pakiety przy kontrakcie na 24 miesiące (pakiety ważne 30 dni) |
|||||||||||||||
Przy zakupie internetu za 49,90 zł |
Dodatkowe 12 pakietów przy kontrakcie na 24 miesiące (pakiety ważne 30 dni) |
Promocję wspiera akcja reklamowa obejmująca telewizję, internet i outdoor. Kreację kampanii przygotowała agencja Young & Rubicam, spot wyreżyserował Tomasz Konecki, a wyprodukowała firma TFP. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction.
Dołącz do dyskusji: Plus obniża o połowę abonament i podwaja doładowania w mixie użytkownikom internetu (wideo)