SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Poczta Polska stawia na e-commerce

Poczta Polska w blisko 200 swoich placówkach wprowadziła wydłużone godziny graniczne nadawania paczek, obsługę bezgotówkową oraz stanowiska do obsługi sklepów internetowych.

W wybranych placówkach Poczta Polska przesunęła godziny graniczne nadawania paczek nawet do godz. 18. Oznacza, to że towar nadany do tej godziny jako paczka priorytetowa powinien dotrzeć do odbiorcy następnego dnia. Wizyta w placówce służy pozostawieniu paczek na dedykowanym stanowisku lub w wydzielonych pomieszczeniach do obsługi klientów masowych - wystarczy skorzystać z aplikacji "Elektroniczny Nadawca", czyli z odprawy on-line.

Sklepy internetowe mogą też nadawać paczki rozliczając się bezgotówkowo w ramach podpisanej umowy.

Specjalizacja placówki pocztowej pod kątem przedsiębiorców sprzedających w internecie oznacza pomoc ze strony dedykowanego opiekuna klienta, a także niższe ceny, uzależnione od liczby nadanych paczek w miesiącu. Na stronie internetowej placowki.poczta-polska.pl po wyborze placówki pojawi się informacja: "Placówka przyjazna e-commerce".

Ponadto Poczta Polska wprowadziła dla klientów ofertę przedpłaconych pakietów paczkowych. Pakiet "Paczka" to produkt skierowany do przedsiębiorców z branży e-commerce, zawierający trzy programy wysyłkowe: "Paczka 15", "Paczka 50" i "Paczka 200". Ich nazwy nawiązują do liczby nadań przesyłek, jakie mieszczą się w ich cenie. Natomiast dla firm, które wolą nadawać kurierem, przeznaczony jest pakiet "Pocztex 20". Pakiety paczkowe można zamówić na stronie paczkakorzysci.pl.

 

Dołącz do dyskusji: Poczta Polska stawia na e-commerce

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl