Polar w Internecie
W połowie sierpnia ruszył nowy serwis internetowy znanej polskiej marki sprzętu AGD - Polar
Pod adresem www.polar.com.pl można zapoznać się z całą gamą produktów: lodówkami, zamrażarkami i pralkami wolnostojącymi.
Celem stworzenia nowej witryny jest przede wszystkim prezentacja urządzeń gospodarstwa domowego - cenionej od 50 lat na rynku polskim - marki Polar. Użytkownicy mogą teraz szybko, bez potrzeby wycieczki do sklepu, zapoznać się z charakterystyką danego sprzętu, obejrzeć go na zdjęciu, a także sprawdzić cenę.
Ponadto w serwisie znajdą listę z adresami sklepów, gdzie dany produkt jest dostępny, a także numer infolinii, umożliwiającej szybki kontakt z najbliższym punktem serwisowym. Istnieje również możliwość przesyłania poprzez serwis www pytań i komentarzy do firmy.
Whirlpool, jako właściciel marki Polar udowodnił, że aktywnie wdraża innowacyjne rozwiązania z zakresu marketingu interaktywnego. "Konkurencja na rynku urządzeń AGD w Polsce wymaga nowych form prezentacji firmy i jej produktów klientom oraz partnerom handlowym. Serwis, który właśnie uruchomiliśmy, jest jednym z elementów realizowanej strategii marketingowej marki Polar" - komentuje Joanna Kubiak, specjalista ds. komunikacji w Whirlpool Polska.
Witrynę internetową zaprojektowała i utworzyła agencja interaktywna Super Media Interactive. Serwis www powstał w oparciu o autorski system zarządzania treścią Content Manager.
Dołącz do dyskusji: Polar w Internecie