Polisa z telewizora
MTU uruchomiło sprzedaż komunikacyjnych ubezpieczeń OC poprzez kanał telewizyjny.
Od 15 września przez 30 dni telewidzowie będą mogli oglądać w TV Mango 24 liczne emisje 15-minutowego filmu reklamowego MTU. Klienci, zainteresowani ubezpieczeniem OC, będą mogli skontaktować się z MTU dzwoniąc na infolinię lub wysyłając sms, a następnie wspólnie z Konsultantem Mojej Infolinii zawrzeć umowę ubezpieczenia.
Ten nowy dla ubezpieczeń kanał dystrybucji z powodzeniem funkcjonuje już w Europie Zachodniej.
MTU to najmłodszy ubezpieczyciel w Grupie Ergo Hestia. To także drugie, obok STU Ergo Hestia SA, towarzystwo majątkowe w tej Grupie. MTU rozpoczęło działalność w połowie 2002 roku, wykorzystując licencję istniejącego wcześniej Towarzystwa Ubezpieczeniowego PBK, które w grudniu 2000 roku zostało przejęte przez STU Ergo Hestia S.A.
Dołącz do dyskusji: Polisa z telewizora