'Polityka' z dodatkiem o przyrodzie
Z dzisiejszym wydaniem "Polityki" ("Polityka" Spółdzielnia Pracy) kupić można pierwszy z trzech dodatków zatytułowanych "Przyrodnik Polityki". Seria ma na celu pomóc czytelnikom lepiej poznać i zrozumieć przyrodę.
Pierwszy "Przyrodnik" poświęcony jest ogródkom wokół domów i działkom, a czytelnicy znajdą w nim m.in. informacje, co tak naprawdę kryje się za czynnościami, które wykonują we własnym ogrodzie, kalendarium wiosennych prac ogrodowych oraz porady. 44-stronicowy dodatek został przygotowany przez dziennikarza Marcina Jamkowskiego. Dołączony został on do 70 tys. egz. numeru "Polityki" (w sumie nakład najnowszego wydania wyniósł 225 tys. egz.). Cena tygodnika z dodatkiem to 6 zł.
"Przyrodnik Polityki" promowany jest w telewizji: (TVN, TVN 24, TVN Style, TVN Meteo, Discovery Channel, Discovery World), radiu (Tok FM, Radio Zet i Radio PiN) oraz internecie (Wirtualna Polska i Onet.pl). Za kreację spotu telewizyjnego odpowiada agencja Adah Advertising, za produkcję spota radiowego - Jarosław Gawlik/Agora SA, a czas telewizyjny zakupił dom mediowy Starcom.
Drugi dodatek z serii ukaże się z numerem 17. "Polityki" (w sprzedaży za dwa tygodnie), a trzeci - z 19.
Dołącz do dyskusji: 'Polityka' z dodatkiem o przyrodzie