Polo TV liderem kanałów muzycznych. 8TV na drugim miejscu
Najpopularniejszym kanałem muzycznym w zeszłym miesiącu było Polo TV, a na drugim miejscu znalazła się nowa stacja 8TV. Ogromny spadek udziału odnotowała Eska TV, która wypadła z miejsca 2. pod koniec stawki.
Udział naziemnego kanału Polo TV w listopadzie 2016 roku wyniósł 0,76 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej spadł on o 2,56 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych przez jednego z nadawców.
Oczko niżej znalazła się 8TV, której średni miesięczny udział w rynku telewizyjnym w zeszłym miesiącu wyniósł 0,36 proc. Jest to nowy kanał Grupy ZPR Media, który 28 września br. na MUX-1 w ramach naziemnej telewizji cyfrowej zastąpił Eskę TV. Od tego dnia Eska TV dostępna jest w internecie, aplikacji mobilnej, a także poprzez sieci kablowe i anteny satelitarne. W listopadzie br. jej udział wyniósł zaledwie 0,01 proc. Dla porównania w listopadzie ub.r. kanał ten miał 0,44 proc. udziału, co oznacza spadek wynoszący aż 97,73 proc. - zdecydowanie największy w zestawieniu. Ponadto stacja ta spadła z miejsca 2. na dopiero 14.
Sumaryczny udział 8TV i Eski TV w zeszłym miesiącu wyniósł 0,37 proc., o 15,91 proc. mniej, niż samej Eski TV rok temu.
Podium uzupełnia należąca do Telewizji Polsat stacja Disco Polo Music. Jej udział wyniósł 0,15 proc. (wzrost o 7,14 proc.).
Kolejną lokatę zajął kanał 4FunTV. Jego średni udział w listopadzie br. uplasował się na poziomie 0,13 proc. (bez zmian).
Największym wzrostem pochwalić się mogła stacja Muzo.tv, której udział się podwoił do 0,02 proc. (kanał ten awansował z miejsca 14. na 13.).
Wszyscy 4+ | Dynamika | ||
listopad 2015 | listopad 2016 | ||
SHR % | SHR % | % | |
Polo TV | 0,78% | 0,76% | -2,56% |
8TV | - | 0,36% | - |
Disco Polo Music | 0,14% | 0,15% | 7,14% |
4FunTV | 0,13% | 0,13% | 0,00% |
Stars.tv | 0,07% | 0,08% | 14,29% |
Viva Polska | 0,06% | 0,07% | 16,67% |
4FUN HITS | 0,04% | 0,06% | 50,00% |
4FUN FIT&DANCE | 0,06% | 0,05% | -16,67% |
Kino Polska Muzyka | 0,07% | 0,04% | -42,86% |
Power TV | 0,03% | 0,04% | 33,33% |
TO!TV | 0,04% | 0,04% | 0,00% |
Vox Music TV | 0,06% | 0,03% | -50,00% |
Muzo.tv | 0,01% | 0,02% | 100,00% |
Eska TV | 0,44% | 0,01% | -97,73% |
HIP HOP TV | - | 0,01% | - |
NUTA.TV | - | 0,01% | - |
VH1 | 0,01% | 0,01% | 0,00% |
W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat w listopadzie br. również na pozycji lidera znalazło się Polo TV. Udział tego kanału, po wzroście o 0,82 proc., wyniósł 1,23 proc.
Na drugiej lokacie uplasowała się 8TV (0,63 proc. udziału), a ostatnie miejsce podium należało do 4FunTV (0,26 proc.; bez zmian).
Największym wzrostem (o 150 proc. do 0,05 proc.) też pochwalić się mógł kanał Muzo.tv, a najwięcej również i w tym ujęciu straciła Eska TV - jej wynik zmalał o 97,50 proc. do też 0,02 proc.
Stacja | Wszyscy 16-49 | Dynamika | |
listopad 2015 | listopad 2016 | ||
SHR % | SHR % | % | |
Polo TV | 1,22% | 1,23% | 0,82% |
8TV | - | 0,63% | - |
4FunTV | 0,26% | 0,26% | 0,00% |
Disco Polo Music | 0,25% | 0,25% | 0,00% |
Stars.tv | 0,14% | 0,16% | 14,29% |
Viva Polska | 0,12% | 0,14% | 16,67% |
4FUN HITS | 0,07% | 0,11% | 57,14% |
4FUN FIT&DANCE | 0,11% | 0,09% | -18,18% |
Kino Polska Muzyka | 0,11% | 0,08% | -27,27% |
Power TV | 0,07% | 0,07% | 0,00% |
Muzo.tv | 0,02% | 0,05% | 150,00% |
TO!TV | 0,05% | 0,05% | 0,00% |
Vox Music TV | 0,13% | 0,05% | -61,54% |
NUTA.TV | - | 0,03% | - |
Eska TV | 0,80% | 0,02% | -97,50% |
VH1 | 0,03% | 0,02% | -33,33% |
HIP HOP TV | - | 0,01% | - |
Dołącz do dyskusji: Polo TV liderem kanałów muzycznych. 8TV na drugim miejscu