SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Polsat Media będzie sprzedawał reklamy wPolsce.pl. „Analizy wskazały na tego partnera”

Telewizja wPolsce.pl (Fratria) zaczęła współpracę z biurem reklamy Polsat Media. - Ten rynek tak jest zbudowany, że trzeba z kimś się związać. Polsat zaproponował nam profesjonalną ofertę - mówi dla Wirtualnemedia.pl Michał Karnowski, członek zarządu Fratrii.

Szczegóły umowy pomiędzy Fratrią, a Polsat Media objęte są tajemnicą handlową. - Nie chcę wchodzić w jej detale. Współpracujemy na normalnych zasadach rynkowych. Naturalnie mam świadomość, że w skali rynku jesteśmy niewielkim programem, ale dla nas jest to ogromnie ważny i przyszłościowy projekt. Tak ten rynek jest zbudowany, że z którymś z partnerów trzeba się związać. Po analizie rynku zdecydowaliśmy się na Polsat Media. Tam też spotkaliśmy się z bardzo profesjonalną, merytoryczną ofertą. Okno przychodowe jest teraz otwarte i to jest najważniejsze - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Michał Karnowski.

W październiku 2017 roku Fratria zaczęła wprowadzać telewizję wPolsce.pl do sieci kablowych. W grudniu kanał trafił na platformę Cyfrowego Polsatu. Stacja dostępna jest w otwartym oknie, we wszystkich pakietach od Mini HD, na kanale 196.

- Wciąż liczymy na to, apelujemy o to przy każdej okazji, żeby duże sieci kablowe wreszcie dostrzegły w nas poważnego, długofalowego i rokującego partnera - podkreśla Michał Karnowski.

Stacja wPolsce.pl działa od połowy czerwca 2017 roku. Codziennie nadaje kilkugodzinne pasmo publicystyczne, w którym dziennikarze „Sieci” i wPolityce.pl rozmawiają z politykami, ekspertami z różnych dziedzin oraz publicystami.

Od startu stacji stopniowo rozbudowywano jej ramówkę. Oprócz codziennego pasma publicystycznego pojawiły się też cotygodniowe programy „Bardzo ważna sprawa” Piotra Barełkowskiego, „Wieża bab” Doroty Łosiewicz, „Przegląd tygodnia Jacka i Michała Karnowskich”, „Proszę to wyjaśnić” Edyty Hołdyńskiej, „Bliska zagranica” Piotra Skwiecińskiego, „Między Matrixem a Krucyfiksem” Grzegorza Górnego, „Barykada” Aleksandra Majewskiego oraz „Klub Ronina” Józefa Orła. W lutym br. do grona gospodarzy programu „Wieczór z…” dołączyła Aleksandra Jakubowska.

Dołącz do dyskusji: Polsat Media będzie sprzedawał reklamy wPolsce.pl. „Analizy wskazały na tego partnera”

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Krasawica
Analizy wykazały, że dobrze współpracować z medium rządowym, które nie ma słupków, ale ma rząd.
Żadne tam analizy, tylko kalkulacje, jak bardzo często w Polsacie.
Ciekawe, że w artykule nt. (rzekomych) analiz nie pojawia się nawet jedna liczba.
0 0
odpowiedź
User
Marek
Ta telewizja ma w marcu 2 (dwie) osoby średnio w grupie komercyjnej.
0 0
odpowiedź
User
hd
Współpracy ciąg dalszy ;)
0 0
odpowiedź