Polska Press Grupa wprowadza do oferty reklamowej markę mediaPPG
Polska Press Grupa uruchomiła nową markę usług reklamowych dla wszystkich swoich tytułów - mediaPPG. - Oferujemy dzięki niej pełen wachlarz nowoczesnych usług reklamowych, dostępnych lokalnie - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Maciej Kossowski, dyrektor zarządzający biura reklamy firmy.
MediaPPG to wspólne biuro reklamy dla tytułów Polska Press Grupy.Nowa marka ma określać ofertę nowoczesnych usług reklamowych wydawcy, a także odświeżyć jego komunikację z rynkiem.
Polska Press podkreśla, że media grupy jako jedyne na rynku tworzone są w tak dużym stopniu lokalnie. - Jesteśmy po to, żeby przekazywać wiarygodne i użyteczne informacje o tym, co jest ważne z perspektywy lokalnej. Dzięki temu docieramy do niemal 20 mln Polaków. Dla reklamodawców jesteśmy jednak dostępni centralnie, co sprawia, że dotarcie z nami do konsumentów w całej Polsce jest proste i wygodne - mówi Maciej Kossowski.
Dodaje też, że grupa oferuje pełen wachlarz nowoczesnych usług reklamowych, co także jest atutem nowej marki. - Obejmuje to m.in reklamę video, mobile, audience targeting, reklamę natywną, pakiety high viewability czy high performance, oferowane w modelu programmatic premium - wylicza nasz rozmówca.
- Zasięg, który oferujemy naszym klientom wyróżnia się tym, że docieramy do konsumentów tam, gdzie podejmują decyzje i je realizują. Blisko banków, w których zaciągają kredyt, osiedli, na których kupują mieszkania, dealerów samochodów, czy w końcu blisko marketów, w których robią codzienne zakupy. A dzięki temu, że jest to jedno biuro reklamy, ten zasięg łatwo kupić - dodaje Joanna Pazio, rzecznik prasowy PPG.
W portfolio Polska Press znajduje się 20 dzienników, 145 tygodników, 23 serwisy regionalne, serwisy tematyczne, bezpłatny tytuł „Nasze Miasto” , 505 serwisów lokalnych naszemiasto.pl oraz serwis ogłoszeniowy Gratka.pl. Na przełomie roku zdrożało 12 dzienników regionalnych wydawanych przez Polska Press. Podwyżki wydań wyniosły do 10 do 30 groszy.
Według badania Gemius/PBI w kwietniu br. serwisy i aplikacje internetowe Polska Presss Grupy zanotowały łącznie 17,58 mln realnych użytkowników i 680 mln odsłon.
W 2017 roku firma zanotowała spadek przychodów netto ze sprzedaży o 4 proc. do 417,63 mln zł oraz 6,65 mln zł straty netto (wobec 3,04 mln zł straty netto w 2016 roku).
Dołącz do dyskusji: Polska Press Grupa wprowadza do oferty reklamowej markę mediaPPG