SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Polskie agencje bez nominacji za design i internet w Cannes

Na festiwalu reklamowym w Cannes ogłoszono shortlisty w kategoriach design i Cyber Lions. Wśród nominowanych nie ma żadnego polskiego projektu.

W kategorii design do konkursu w Cannes zgłoszono z Polski 5 prac, a w kategorii Cyber Lions - 9. Projekty z naszego kraju mają jeszcze szanse na nominacje w kategoriach reklamy telewizyjnej (18 zgłoszeń) i Film Craft (5 zgłoszeń).

>>> Cannes: Euro RSCG Warszawa z Brązowym Lwem


>>> Cannes: kolejnych pięć polskich kampanii na shortlistach (foto i wideo)

Ponadto po jednym projekcie z Polski zgłoszono do kategorii Titanium and Integrated Lions (dla kampanii wytyczających nowe trendy w reklamie) oraz dla najbardziej kreatywnych i efektywnych akcji. Nominacje w tych kategoriach będą ogłaszane w najbliższych dniach.

Dołącz do dyskusji: Polskie agencje bez nominacji za design i internet w Cannes

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl