SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ponad 60 proc. polskich internautów na Gmailu. Dłużej w serwisach pocztowych WP i Onetu

Z Gmaila korzysta ponad 18 mln polskich internautów, więcej niż łącznie z serwisów pocztowych WP, Onetu, Interii i o2. Na najdłużej użytkowników przyciągają WP Poczta i Onet Poczta.

fot. Pixabay.comfot. Pixabay.com

Według wyników badania Mediapanel w sierpniu br. Gmaila, w wersji przeglądarkowej i jako aplikację mobilną, odwiedziło 18,73 mln polskich internautów, spędzając tam średnio 61 minut i 44 sekundy oraz zapewniając 63,38 proc. zasięgu.

Pod względem zasięgu Gmail o kilka długości wyprzedza witryny mailowe największych polskich portali horyzontalnych. W tej grupie liderem jest WP Poczta (Grupa Wirtualna Polka), która przyciągnęła 6,42 mln użytkowników (co dało 21,73 proc. zasięgu), każdego przeciętnie na godzinę, 25 minut i 6 sekund.

Onet Poczta (Ringier Axel Springer Polska) zanotowała 3,91 mln odwiedzających, godzinę, 17 minut i 29 sekund średniego czasu korzystania oraz 13,24 proc. zasięgu, Poczta Interia - 3,43 mln użytkowników, godzinę, 6 minut i 14 sekund przeciętnego czasu korzystania oraz 11,62 proc. zasięgu, a Poczta o2 - 3,26 mln użytkowników, godzinę, 6 minut i 37 sekund przeciętnego czasu oraz 11,04 proc. zasięgu.

Z aplikacji Microsoft Outlook skorzystało 2,04 mln polskich internautów (6,89 proc. zasięgu), spędzając średnio po 14 minut i 15 sekund. Z kolei dział mailowy Gazeta.pl (Agora) zanotował 605,9 tys. użytkowników, 11 minut i 9 sekund przeciętnego czasu korzystania oraz 2,05 proc. zasięgu.

Miesiąc do miesiącu na Gmailu ubyło 106,4 tys. polskich internautów (to 0,6 proc. w dół), a średni czas spędzony przez każdego wydłużył się o 22 sekundy (0,6 proc.)

Podobnie zmieniły się wyniki kolejnych platform w zestawieniu. Najmocniej na Onet Poczta: liczba użytkowników zwiększyła się o 161,7 tys. (4 proc.), a przeciętny czas spędzony przez każdego zmalał o 4 minuty i 27 sekund (6,1 proc.).

WP Poczta zanotowała spadek o 60,3 tys. użytkowników (0,9 proc.) i wzrost średniego czasu korzystania o 37 sekund (0,7 proc.), Poczta Interia - spadek o 23,6 tys. internautów (0,7 proc.) i wzrost przeciętnego czasu o minutę i 37 sekund (2,5 proc.), a Poczta o2 - spadek o 43,4 tys. użytkowników (1,3 proc.) i wzrost średniego czasu o 31 sekund (0,8 proc.).

W aplikacji Microsoft Outlook przy minimalnym spadku liczby internautów (o 1,8 tys., czyli 0,1 proc.) przeciętny czas spędzony przez każdego wydłużył się o 2 minuty i 48 sekund (16,4 proc.). Natomiast sekcja mailowa Gazeta.pl zyskała 37,3 tys. użytkowników (6,5 proc.), a średni czas korzystania zmalał o 38 sekund (5,4 proc.).

Dołącz do dyskusji: Ponad 60 proc. polskich internautów na Gmailu. Dłużej w serwisach pocztowych WP i Onetu

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mike
Co w tym dziwnego skoro pozostałe serwisy mailowe to serwisy spamowe.
odpowiedź
User
mc
Co w tym dziwnego skoro pozostałe serwisy mailowe to serwisy spamowe.
Chyba dawno nie korzystałeś z Gmaila :-)
odpowiedź
User
bredny
Bzdura, po prostu liczeni są wszyscy którzy korzystają z YouTube jako użytkownicy e-mail
odpowiedź