Porta stawia na otwartość w nowej reklamie
Wystartowała telewizyjna odsłona kampanii reklamowej „Otwórz się na…” firmy Porta KMI Poland, producenta drzwi.
W spocie prezentowane są ważne momenty z różnych chwil życia człowieka, które wywołują emocje. Przywołują one skojarzenia z takimi hasłami jak: "Życie", "Wielka podróż", "Rodzina" czy "Natura".
- W naszym nowym spocie reklamowym podejmujemy tematykę otwartości. Zamiast na produkcie, skupiamy się na emocjach, które towarzyszą nam w codziennym życiu. W krótkim nagraniu pokazujemy, że warto być otwartym - na marzenia, świat, rodzinę, na możliwości - mówi Artur Pęksyk, dyrektor marketingu w Porta KMI Poland.
Spot „Otwórz się na…” wyreżyserował Marcin Ziębiński, za produkcję odpowiedzialny był dom produkcyjny Filmokracja Michał Bisaga, a za postprodukcję - Muzyczne Studio Produkcyjne Spot i ColorOffOn Film. Głosu użyczył aktor Arkadiusz Jakubik.
Spoty reklamowe Porta Drzwi pod hasłem „Otwórz się na…” trwa od drugiej połowy marca w kanałach telewizyjnych Grupy TVN, Premium TV oraz w internecie.
Za planowanie mediów, strategię oraz realizację odpowiada agencja content marketingowa CIA Content Impact Agency.
Dołącz do dyskusji: Porta stawia na otwartość w nowej reklamie