Portale zarabiają najwięcej
Największe amerykańskie portale zarabiają coraz więcej.
Jak wynika z prognoz, w tym roku cztery największe portale osiągną zyski na poziomie dwóch trzecich całkowitego obrotu reklamowego w sieci.
eMarketer szacuje, że zyski z reklam generowane przez Yahoo, AOL, MSN i Google osiągnęły w 2006 roku 57,4% wszystkich wydatków na reklamę w internecie. „Jako, że reklamodawcy coraz więcej pieniędzy wydają w internecie, szukają bezpiecznego, ale pewnego sposobu na przyciąganie uwagi potencjalnych klientów. Portale są tym właśnie sposobem. Wszystkie oprócz Google mają więcej niż 10 lat i przyciągają średnio 100 milionów unikalnych wizyt miesięcznie” powiedział David Hallerman, analityk eMarketer.
Według analiz eMarketer w 2007 roku tylko cztery największe portale zarobią dzięki reklamie 13 miliardów dolarów, to znacznie więcej niż 9,4 miliarda zarobione w 2006 roku.
Dołącz do dyskusji: Portale zarabiają najwięcej