SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

1,8 mln zł od Polsatu dla powodzian. Dzięki reklamom

Telewizja Polsat podczas emisji charytatywnego bloku reklamowego w minioną sobotę o godz. 18.40 zebrała prawie 1,8 mln zł, co z przychodami ze zbiórek prowadzonych przez Fundację Polsat daje blisko 5 milionów.

Całkowity dochód z emisji reklam specjalnego bloku reklamowego „Reklama na ratunek. Wspólnie dla powodzian!” (w minioną sobotę o godz. 18.40) wyniósł prawie 1,8 miliona złotych. Specjalnie utworzona zbiórka Fundacji Polsat na ten cel wynosi obecnie już 3 miliony złotych i nadal trwa.

Specjalny blok reklamowy dla powodzian w telewizji Polsat wsparły następujące firmy: Coca Cola Services, Credit Agricole Bank Polska S.A., Digibits, Dr Oetker Polska, Dyson, Henkel Polska, HJ Heinz Polska, Honda Motor Europe Oddział w Polsce, Iglotex, ING Bank Śląski, Jeronimo Martins Dystrybucja, , spółka Krystyna Janda, Lajkonik Snacks, Lenovo Technology, Natur Produkt Zdrovit, Netia S.A., Orlen, Pepco Poland, Pepsi-Cola General Bottlers Poland, PKO BP, Polkomtel, Polski Standard Płatności, Procter&Gamble DS Polska, Przedsiębiorstwo Produkcji Farmaceutycznej Hasco Le,. Recordati, Tarczyński S.A., Totalizator Sportowy, USP Zdrowie, Zentiva Polska, Żabka Polska. 

Charytatywne bloki reklamowe, z których dochód został przeznaczony dla powodzian emitowały też TVP i TVN. Telewizja Polska zebrała ponad 2 mln zł, a TVN - 2,9 mln zł

Dołącz do dyskusji: 1,8 mln zł od Polsatu dla powodzian. Dzięki reklamom

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
GR
"Całkowity dochód z emisji reklam" / "co z przychodami ze zbiórek"... ?
bardzo proszę o precyzyjne określenie, mam wątpliwość czy przekazano tylko zysk czy całkowity obrót środków w kontekście obu inicjatyw.
Z góry dziękuję za wyjaśnienie
0 1
odpowiedź