Prasowa kampania Creative Labs
5 czerwca b.r. rozpoczęła się w Polsce kampania firmy Creative, światowego lidera w dziedzinie produktów do cyfrowej rozrywki w komputerach osobistych i Internecie.
Kampania reklamowa pod hasłem „ Usłyszeć to uwierzyć” ma na celu promocję wielokanałowych zestawów głośnikowych: Creative Inspire T6060 i GigaWorks Pro-Gamer G500. Kampania potrwa do końca lipca b.r. i będzie obecna w prasie kolorowej w nastepujacych tytułach:
Auto Świat
Komputer Świat
Komputer Świat Niezbędnik
Komputer Świat Gry
Bravo Sport
Bravo
PC Format
CD Action
Focus
National Geographic
FILM
Kino Domowe
PC World Komputer
Dlaczego
Kalejdoscope
Playboy
CKM
Men's Health
MOTOCYKL
SUKCES (men)
Polityka
Aktivist
Przekrój
Gazeta Studencka
CHIP
WPROST.
Media do tej kampanii zaplanował i kupił dom mediowy MPG Media Planning. Creative Labs jest obsługiwany przez MPG również na innych rynkach w Europie.
Dołącz do dyskusji: Prasowa kampania Creative Labs