SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Pro-Creation promuje w sieci reklamę Ibuprom MAX

Agencja interaktywna Pro-Creation zrealizowała dla leku Ibuprom MAX projekt internetowy jako wsparcie emitowanej kampanii reklam telewizyjnych "Mount Everest".

Obecnie w telewizji emitowana jest kampania reklamowa leku Ibuprom MAX, której motywem przewodnim jest zdobycie najwyższej góry świata przez czwartą Polkę w historii, Agnieszkę Kiela-Pałys. Warszawska agencja interaktywna Pro-Creation stworzyła narzędzia internetowe mające na celu wsparcie kampanii TV.

Emitowana kampania leku zakładała dwie długości spotów reklamowych - 45 i 90 sekundowe. Klient chciał przed emisją dłuższego spotu zaprosić do jego obejrzenia możliwie wielu telewidzów. Agencja Pro-Creation przygotowała video billboardy internetowe oraz serwis internetowy - został on uruchomiony 5 sierpnia - poświęcony bohaterce spotu. Serwis, poza materiałami wideo z kampanii TV, prezentuje sylwetkę Agnieszki Kiela-Pałys, galerie z wyprawy oraz dodatkowy kontent.

Pro-Creation zrealizowała projekt na podstawie bezpośredniego zamówienia. Spółka w przeszłości realizowała dla marki Ibuprom inne projekty.

Dołącz do dyskusji: Pro-Creation promuje w sieci reklamę Ibuprom MAX

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl