Pro-Creation promuje w sieci reklamę Ibuprom MAX
Agencja interaktywna Pro-Creation zrealizowała dla leku Ibuprom MAX projekt internetowy jako wsparcie emitowanej kampanii reklam telewizyjnych "Mount Everest".
Obecnie w telewizji emitowana jest kampania reklamowa leku Ibuprom MAX, której motywem przewodnim jest zdobycie najwyższej góry świata przez czwartą Polkę w historii, Agnieszkę Kiela-Pałys. Warszawska agencja interaktywna Pro-Creation stworzyła narzędzia internetowe mające na celu wsparcie kampanii TV.
Emitowana kampania leku zakładała dwie długości spotów reklamowych - 45 i 90 sekundowe. Klient chciał przed emisją dłuższego spotu zaprosić do jego obejrzenia możliwie wielu telewidzów. Agencja Pro-Creation przygotowała video billboardy internetowe oraz serwis internetowy - został on uruchomiony 5 sierpnia - poświęcony bohaterce spotu. Serwis, poza materiałami wideo z kampanii TV, prezentuje sylwetkę Agnieszki Kiela-Pałys, galerie z wyprawy oraz dodatkowy kontent.
Pro-Creation zrealizowała projekt na podstawie bezpośredniego zamówienia. Spółka w przeszłości realizowała dla marki Ibuprom inne projekty.
Dołącz do dyskusji: Pro-Creation promuje w sieci reklamę Ibuprom MAX