Problemy brytyjskiego rynku e-commerce
Brytyjscy konsumenci są coraz bardziej niezadowoleni z zakupów robionych w sieci.
Z badania YouGov, przeprowadzonego na zlecenie firmy RightNow Technologies, wynika, że 19 procent Brytyjczyków kupujących online, zrezygnowało z zakupu na danej stronie, gdyż nie mogli na niej znaleźć określonych informacji na temat produktu albo nie mogli zadać pytania - informuje na swojej stronie internetowej eMarketer.
Badani mieli też problemy ze znalezieniem na stronach sklepów internetowych informacji na temat kosztów wysyłki i czasu dostarczenia danego produktu. Takie trudności skłoniły kolejne 16 procent respondentów do zrezygnowania z zakupu.
Według RightNow, aby wykorzystać szybki rozwój rynku e-commerce, firmy na nim działające powinny być odpowiednio zorganizowane i przede wszystkim nastawione na konsumenta. A to oznacza, że muszą klientowi dostarczyć we właściwym miejscu i we właściwym czasie takich informacji, które skłonią go do zakupu.
źródło: eMarketer
Dołącz do dyskusji: Problemy brytyjskiego rynku e-commerce