Profile dla Kompanii Piwowarskiej
Agencja profile jest koordynatorem drugiej edycji inicjatywy społecznej 'Warto być za', organizowanej przez Kompanię Piwowarską SA.
Profile zapewnią obsługę komunikacyjną i doradczą. W ramach
umowy profile będą również realizowały działania związane z
przygotowaniem i przeprowadzeniem konkursu grantowego dla
organizacji pożytku publicznego. Agencja będzie również
odpowiedzialna za koordynację kampanii outdoor i on-line oraz
przygotowanie strony internetowej www.warto.eu.
Celem inicjatywy społecznej "Warto być za" jest aktywizacja i
wsparcie organizacji pozarządowych w realizacji projektów
adresowanych do najbardziej potrzebujących. Głównym elementem
kampanii jest konkurs grantowy dla organizacji pożytku publicznego.
Jego celem jest wyłonienie i realizacja projektów zmierzających do
przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu spowodowanemu ubóstwem.
Zwycięskie propozycje otrzymają dofinansowanie o łącznej wartości
1,5 mln PLN, w wysokości do 90% budżetu konkretnego projektu.
W pierwszej edycji konkursu grantowego wzięło udział około 100 organizacji pożytku publicznego z całej Polski. Spośród nadesłanych projektów wyłoniono 9 zwycięskich. Laureatom konkursu dzięki dofinansowaniu udało się m.in. przygotować mieszkania dla usamodzielniających się podopiecznych domu dziecka, uruchomić świetlicę środowiskową dla niepełnosprawnych, czy biuro porad dla osób wykluczonych społecznie.
Partnerami akcji są m.in.: ClearChannel, KPMG, Pentor Research International.
Dołącz do dyskusji: Profile dla Kompanii Piwowarskiej