Promocja Małopolski rozpoczęta
Rusza kampania promocyjna "Małopolska - Na Zawsze" realizowana w ramach konkursu Złote Formaty przez grupę Ströer Out of Home Media.
Kampania billboardowa "Małopolska - Na Zawsze" skierowana jest do osób, które znają i cenią ten region Polski. Twórcy chcą wywołać u odbiorcy pozytywne emocje oraz zachęcić do odwiedzania Małopolski.
Kampania outdoorowa Małopolski jest nagrodą w konkursie Złote
Formaty organizowanego w ramach II edycji Festiwalu Promocji Miast
i Regionów przez Ströer Out-of-Home Media.
Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego zajął I miejsce w
kategorii "plakat" za projekt "Kulturalna Małopolska" promujący
najważniejsze imprezy kulturalne w Małopolsce.
Małopolska, spośród 213 projektów zgłoszonych do tegorocznych
Złotych Formatów jest jedynym województwem nagrodzonym w
konkursie.
Kreacja graficzna billboardu została przygotowana przez autorkę zwycięskiego plakatu, Ewę Natkaniec. Bydgoszcz, Gdańsk, Katowice, Kielce, Lublin, Łódź, Poznań, Rzeszów, Warszawa i Wrocław to miasta, w których na dwa tygodnie zawiśnie 300 promujących billboardów.
Wartość kampanii to 100 tys. zł.
Dołącz do dyskusji: Promocja Małopolski rozpoczęta