"Przebojowa świeżość" w nowej kampanii marketingowej Kauflandu
Sieć sklepów Kaufland Polska w nowej kampanii marketingowej zwraca uwagę na świeżość produktów, w szczególności artykułów wrażliwych (owoców, warzyw). Działania prowadzone są pod hasłem „Gdzie przebojową świeżość mam”.
Kaufland zainaugurował kampanię marketingową pod hasłem: „Gdzie przebojową świeżość mam”. W materiałach promocyjnych podkreśla, w jaki sposób wypełnia obietnicę polegającą na zapewnieniu konsumentom świeżych produktów każdego dnia.
Detalista pokazuje, że jakość owoców i warzyw jest regularnie kontrolowana zarówno w magazynach, jak i przez pracowników sklepów. Dostawy owoców i warzyw odbywają się codziennie, dlatego sieć dostosowuje ceny produktów w zależności od pory dnia.
W wielu sklepach Kauflandu są lady obsługowe - dzięki nim klienci mają dostęp do ok. 100 rodzajów wędlin, ok. 60 rodzajów sera z Europy i różnych regionów Polski, ponad 40 rodzajów mięsa i wyrobów mięsnych, które są restrykcyjnie kontrolowane na każdym etapie produkcji. Klienci mogą zaopatrzyć się także w szeroką gamę przekąsek, takich jak oliwki, nadziewane pieczarki, sałatki, polskie specjały rybne. Wiele produktów oferowanych w ladzie pochodzi od krajowych oraz lokalnych producentów.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/podstawowe-zakupy-o-jedna-piata-drozsze-niz-przed-rokiem-lidl-tanszy-niz-biedronka ##
Kampania „Gdzie przebojową świeżość mam” obecna jest w telewizji, radiu, a także w mediach własnych sieci Kaufland — na platformach społecznościowych Facebook, TikTok, Instagram, w serwisie Youtube, w aplikacji mobilnej Kaufland dla konsumentów, a także na stronie internetowej www.kaufland.pl, w gazetkach dla konsumentów oraz sklepach — w materiałach POS.
W kampanii sieć stosuje charakterystyczny znak „Obietnica świeżości dla najlepszej jakości”. Pierwsza odsłona kampanii potrwa do 7 czerwca, natomiast druga zaplanowana jest na jesień.
Dołącz do dyskusji: "Przebojowa świeżość" w nowej kampanii marketingowej Kauflandu