"Przecier taki, że Łooo" w kampanii przecierów pomidorowych Łowicz (wideo)
W telewizji ruszyła kampania reklamująca przeciery pomidorowe Łowicz (Grupa Maspex). Akcję przygotowały firmy Brasil i Mindshare.
W kampanii przecierów pomidorowych Łowicz marka podkreśla pozytywne rzeczy związane z latem i piękną pogodą, w tym bogactwo barw, smaków i aromatów. Utrzymana w wakacyjnym klimacie reklama to kompilacja kolorowych wspomnień i humorystycznych scen.
Komunikacja realizowana w oparciu o platformę komunikacyjną "Produkty Łowicz są takie, że Łooo!" przypomina również, że przecier Łowicz nie zawiera konserwantów i soli.
Reklama jest emitowana od kwietnia br. w stacjach telewizyjnych (m.in. TVP, Polsat, TVN, kanały tematyczne) oraz na platformach VOD. Za kreację odpowiada agencja reklamowa Brasil, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.
Dołącz do dyskusji: "Przecier taki, że Łooo" w kampanii przecierów pomidorowych Łowicz (wideo)