SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Przecier taki, że Łooo" w kampanii przecierów pomidorowych Łowicz (wideo)

W telewizji ruszyła kampania reklamująca przeciery pomidorowe Łowicz (Grupa Maspex). Akcję przygotowały firmy Brasil i Mindshare.

W kampanii przecierów pomidorowych Łowicz marka podkreśla pozytywne rzeczy związane z latem i piękną pogodą, w tym bogactwo barw, smaków i aromatów. Utrzymana w wakacyjnym klimacie reklama to kompilacja kolorowych wspomnień i humorystycznych scen.

Komunikacja realizowana w oparciu o platformę komunikacyjną "Produkty Łowicz są takie, że Łooo!" przypomina również, że przecier Łowicz nie zawiera konserwantów i soli.

Reklama jest emitowana od kwietnia br. w stacjach telewizyjnych (m.in. TVP, Polsat, TVN, kanały tematyczne) oraz na platformach VOD. Za kreację odpowiada agencja reklamowa Brasil, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.

Dołącz do dyskusji: "Przecier taki, że Łooo" w kampanii przecierów pomidorowych Łowicz (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Rafał
Lubię gotować. Chciałem żonie zrobić niespodziankę i samemu zrobić przecier do obiadu. Ale... nie udało mi się hehe.... Zamówiłem kolejnym razem przecier z Tomaty.pl - była zachwycona. Myślała, że ja go zrobiłem. Świadczy to o tym, że Tomaty mają przeciery lekkie, jak domowej roboty. Także korzystajcie!
odpowiedź