"Przejdźmy do rzeczy!" w kampanii Allegro Lokalnie (wideo)
Wraz ze startem darmowej aplikacji Allegro Lokalnie startuje komunikacja subbrandu Allegro skierowanego do osób prywatnych. Kampania ma pokazywać, jak w prosty sposób korzystający z aplikacji mogą zyskać dodatkowe środki, sprzedając zbędne przedmioty. Przygotowała ją agencja Ogilvy Polska.
W filmach pokazano historie ludzi, którzy dzięki rzeczom, z których nie korzystają, zyskują zastrzyk finansowy, a z drugiej strony historie osób, dla których te same rzeczy to niesamowite okazje.
„Przejdźmy do rzeczy” to pierwsza tak duża kampania od czasu uruchomienia serwisu.
- Szukaliśmy dobrego momentu na rozpoczęcie komunikacji i postanowiliśmy połączyć jej start z uruchomieniem aplikacji” - mówi Daniel Piątkowski, brand management leader Allegro. -Chcieliśmy, żeby jak najwięcej osób mogło się od razu przekonać o korzyściach Allegro Lokalnie – możliwości zdobycia dodatkowych środków bądź zakupu czegoś w okazyjnej cenie. Ponadto podkreślamy, że Allegro Lokalnie to miejsce, w którym zakupy są bezpieczne i wygodne dzięki aplikacji mobilnej - dodaje Piątkowski.
Filmy autorstwa agencji Ogilvy stworzone na potrzeby kampanii wyreżyserował Kuba Michalczuk, za produkcję odpowiadało studio MOON Films, za postprodukcję Televisor, Juice za montaż dźwięku, a muzykę skomponował Włodzimierz Antoniw. Zakupem mediów zajął się Starcom.
Dołącz do dyskusji: "Przejdźmy do rzeczy!" w kampanii Allegro Lokalnie (wideo)