"Przekrój" bez "Rozmaitości"
Zamiast strony "Rozmaitości" reklama telefonu SonyEricsson K700
Po raz pierwszy od ponad 50. lat i jedyny raz w tym roku na ostatniej stronie okładki Przekroju nie pojawią się "Rozmaitości". Przekrój z numerem 37, który ukazuje się na rynku 9 września, wyjątkowo na ostatniej okładce zamieści reklamę telefonu SonyEricsson K700 - poinformowała portal Wirtualnemedia.pl Iwona Zabielska-Stadnik dyrektor tygodnika Przekrój.
Sprzedaż słynnej, ostatniej strony jest wydarzeniem spektakularnym. Będzie ono miało miejsce tylko raz w roku. O prawo reklamowania się na najbardziej wyjątkowej stronie w polskiej prasie mogą starać się tylko wyjątkowe produkty. Zadecydowała o tym wspólnie specjalna komisja, złożona z przedstawicieli redakcji i Biura Reklamy Przekroju. Swój udział przy tworzeniu tego pomysłu miał też dom mediowy Mediaedge:cia, który poszukiwał dla swojego klienta prekursorskich rozwiązań przy planowaniu mediów.
Dołącz do dyskusji: "Przekrój" bez "Rozmaitości"