“Przepis na życie” stracił widzów, ale poprawia wyniki TVN
Trzecia seria “Przepisu na życie” ma nieco mniej widzów niż nadawana rok temu jego premierowa odsłona, ale poprawia wyniki TVN w paśmie emisji. Serial daje stacji drugie miejsce wśród wszystkich widzów i pozycję lidera w grupie komercyjnej.
“Przepis na życie 3” nadawany jest we wtorki o 21.30. Po trzech pierwszych odcinkach oglądalność trzeciej edycji wynosi 2,54 mln widzów. Udział TVN w czasie emisji serialu wynosi 18,86 proc. w grupie wszystkich widzów i 23,42 proc. w 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl.
>>> Ilu widzów ogląda nowy serial TVN “Prawo Agaty”?
Emitowana w marcu ub.r. pierwsza seria “Przepisu” po czterech odcinkach miała średnio 3,06 mln oglądających, a udział stacji kształtował się na poziomie 20,87 proc. i 22,99 proc. (więcej na ten temat). Serial wtedy pokazywano jednak w niedziele o 21.25. Z kolei trzy pierwsze epizody jesiennej edycji (emitowane już we wtorki) oglądało 2,67 mln widzów, a ich udział wynosił 19,82 proc. i 23,19 proc (dowiedz się więcej).
W paśmie nadawania “Przepisu” TVN zajmuje drugie miejsce wśród wszystkich widzów. Liderem jest TVP2, która w tym czasie nadaje kulisy “M jak miłość” oraz “Magazyn Expressu Reporterów”, co daje 24,71 proc. udziału. Trzeci jest Polsat (filmy fabularne; “CSI: Kryminalne Zagadki Miami”; 17,43 proc.), a czwarta – TVP 1 (filmy, “Kto za to zapłaci?”; 8,04 proc.). Natomiast w grupie komercyjnej TVN zajmuje pierwsze miejsce przed Polsatem i TVP2.
Serial oglądają najchętniej kobiety, mieszkańcy średnich i największych miast, widzowie powyżej 25. roku życia oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym.
Widownia “Przepisu na życie”
Data | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
06-03-2012 | 2 607 617 | 19,26% | 23,80% |
13-03-2012 | 2 478 050 | 18,27% | 22,66% |
20-03-2012 | 2 533 081 | 19,05% | 23,82% |
Średnia | 2 539 365 | 18,86% | 23,42% |
Oglądalność produkcji na tle konkurencji
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TVP2 | 3 327 540 | 24,71% | 18,35% |
TVN – Przepis | 2 539 365 | 18,86% | 23,42% |
Polsat | 2 346 636 | 17,43% | 18,49% |
TVP1 | 1 082 483 | 8,04% | 7,72% |
Profil widowni serialu
ADH % | AFF | ||
Płeć | Mężczyźni | 28,69% | 60 |
Kobiety | 71,31% | 137 | |
Wiek | 4-9 | 1,18% | 20 |
10-15 | 2,40% | 36 | |
16 - 19 | 3,81% | 70 | |
20 - 24 | 4,53% | 59 | |
25 - 29 | 10,32% | 116 | |
30 - 34 | 10,25% | 124 | |
35 - 39 | 9,55% | 129 | |
40 - 44 | 11,76% | 181 | |
45 - 49 | 6,80% | 102 | |
50 - 54 | 9,30% | 116 | |
55 - 59 | 8,60% | 110 | |
60 | 21,48% | 104 | |
Wlk. miasta | Wieś | 25,74% | 66 |
< 50 tys. | 22,20% | 95 | |
50-100 tys. | 9,68% | 117 | |
100-200 tys. | 8,31% | 109 | |
> 200 tys. | 34,07% | 160 | |
Zawód | Top management | 15,05% | 153 |
Pracownicy średniego szczebla | 23,90% | 154 | |
Pracownicy fizyczni i rolnicy | 17,50% | 93 | |
Emeryci | 26,07% | 103 | |
Inni | 17,48% | 57 | |
Wykształcenie | Podstawowe | 34,14% | 85 |
Średnie | 41,59% | 128 | |
Wyższe | 20,68% | 142 | |
Inne | 3,58% | 28 |
Dołącz do dyskusji: “Przepis na życie” stracił widzów, ale poprawia wyniki TVN