MEC broni obsługi mediowej IKEA przed MediaCom Warszawa i Carat Polska
Sieć sklepów IKEA Retail prowadzi lokalny przetarg na obsługę mediową. Walczą w nim trzy agencje: Carat Polska (Dentsu Aegis Network Polska) oraz MediaCom Warszawa i MEC (należą do GroupM). Ta ostatnia broni obsługi marketera, dla którego pracuje już od kilku lat.
Informacje o toczącym się przetargu potwierdziło nam biuro prasowe IKEA Retail. Do przetargu lokalnego, w Polsce zaproszono wstępnie domy mediowe należące do sieci Dentsu Aegis Network oraz GroupM. Obie te grupy mediowe zostały wyłonione przez centralę IKEA do obsługi na poziomie globalnym.
Jak poinformowała Wirtualnemedia.pl Paulina Nesteruk, specjalista ds. komunikacji korporacyjnej w IKEA Retail w Polsce, ostatecznie do prowadzonego w Polsce przetargu zaproszono trzy domy mediowe: należący do Dentsu Aegis dom mediowy Carat oraz działające w ramach GroupM agencje: MediaCom Warszawa i MEC. Ten ostatni zajmuje się obsługą mediową IKEA od kilku lat.
Polski oddział firmy planuje zakończyć przetarg mediowy w listopadzie br., a z wybraną w nim agencją zacznie współpracę z początkiem 2018 roku. Obecnie nie zdecydowano jeszcze, na jak długo zostanie zawarta umowa z wybraną agencją.
W maju br. IKEA Retail Polska rozstrzygnęła przetarg na obsługę reklamową na rynku lokalnym. Wybrała w nim wówczas agencję Saatchi&Saatchi IS, z którą będzie pracować dwa lata. Wcześniej firma w zakresie obsługi reklamowej pracowała z agencją Grey Group Poland.
Dołącz do dyskusji: MEC broni obsługi mediowej IKEA przed MediaCom Warszawa i Carat Polska