SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Przyjaciółka obroniła pozycję lidera

Duże spadki na rynku poradnikowych tygodników dla kobiet.

Według najnowszych danych ZKDP tygodnik "Przyjaciółka" (Edipresse Polska) osiągnął w październiku sprzedaż ogółem w wysokości 341 306 egzemplarzy wyprzedzając tym samym pozostałe tytuły w swoim segmencie. Oznacza to 25,5 procentowy spadek w porównaniu analogicznego okresu w 2005 r.

Na drugim miejscu uplasował się tygodnik "Tina" (Bauer) - spadek o ponad 18 proc., na trzecim "Pani Domu" (Axel Springer Polska)  - spadek o 30 proc. a na czwartym  ”Naj” (G+J Polska) - spadek o ponad 20 proc.

 

październik

20062005

Średni nakład jednorazowySprzedaż ogółemŚredni nakład jednorazowySprzedaż ogółem
Przyjaciółka643420341306737378463733
Tina518187327490762896401769
Pani Domu612109303654794773437484
Naj549445263785707313335021

 

2006

październikwrzesień

Średni nakład jednorazowySprzedaż ogółemŚredni nakład jednorazowySprzedaż ogółem
Przyjaciółka643420341306582650331048
Tina518187327490499559299154
Pani Domu612109303654622385318465
Naj549445263785543659295369

Dołącz do dyskusji: Przyjaciółka obroniła pozycję lidera

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl