Przyjaciółka pokonała Wprost
W sierpniu 2006 "Przyjaciółka" odnotował największe wpływy z reklam wśród magazyn. "Wprost", "Polityka" i "Newsweek" w dół.
"Przyjaciółka" zwiększyła w sierpniu cennikowe wpływy netto z reklam do 5 163 486 zł, czyli o 1,5 mln zł wobec analogicznego okresu 2005 – wynika z monitoringu magazynów firmy Expert Monitor.
Na drugim miejscu znalazła się "Claudia", która zanotowała przychody reklamowe na poziomie 4 409 244 zł (0,4 mln zł więcej niż rok wcześniej). Trzecie miejsce przypadło ”Polityce” – 4,1 mln zł (spadek o prawie 0,3 mln zł).
Na czwarte miejsce spadł "Wprost" a na piątek awansowała "Gala", która zanotowała wzrost przychodów z reklam o 0,2 mln zł.
bez autopromocji | |
Rok / Miesiąc | VIII.2006 |
TOP Medium | Wpływy [zł] |
Razem: magazyny | 123 845 078 zł |
PRZYJACIÓŁKA | 5 163 486 zł |
CLAUDIA | 4 409 244 zł |
POLITYKA | 4 144 790 zł |
WPROST | 4 135 720 zł |
GALA | 3 149 867 zł |
VIVA | 3 063 586 zł |
NEWSWEEK POLSKA | 3 054 214 zł |
bez autopromocji | |
Rok / Miesiąc | VIII.2005 |
TOP Medium | Wpływy [zł] |
Razem: magazyny | 116 701 696 zł |
WPROST | 5 144 955 zł |
POLITYKA | 4 409 870 zł |
CLAUDIA | 4 069 200 zł |
NEWSWEEK POLSKA | 3 740 964 zł |
TELE TYDZIEŃ | 3 617 356 zł |
PRZYJACIÓŁKA | 3 609 213 zł |
GALA | 2 963 073 zł |
dane Expert Monitor opracowano na podstawie danych cennikowych netto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów - expert-monitor.pl.
Dołącz do dyskusji: Przyjaciółka pokonała Wprost