Publicis Media głównym partnerem L'Oréal w planowaniu i zakupie mediów we Francji
Koncern L'Oréal zapowiedział że jego głównym partnerem w segmencie planowania i zakupu mediów we Francji będzie Publicis Media. L'Oréal na rynku francuskim jest obecnie drugim co do wielkości reklamodawcą pod względem wydatków medialnych.
W komunikacie Publicis Groupe poinformowało, że jego oddział Publicis Media podejmie ściślejszą współpracę na rynku francuskim z koncernem kosmetycznym L'Oréal.
Wybór Publicis Media przez L'Oréal oznacza, że firma wygrała współzawodnictwo z kilkoma konkurentami, wśród których były Havas, WPP i Dentsu Aegis. Teraz zgodnie z zapowiedzią za strategię medialną będzie odpowiadać wyłącznie Publicis Media.
Obecnie L'Oréal jest drugim pod względem wydatków medialnych reklamodawcą na rynku francuskim i promuje tam w sumie ponad 70 różnych marek.
Współpraca ma obejmować także stworzenie przez Publicis Groupe kompleksowy model marketingowy dla L'Oréal.
Dołącz do dyskusji: Publicis Media głównym partnerem L'Oréal w planowaniu i zakupie mediów we Francji