Publicis wprowadza logo inspirowane historycznym znakiem agencji
Sieć agencji reklamowych Publicis Worldwide wprowadza globalnie nowe logo, by odróżnić się od właściciela sieci Publicis Groupe. Jest ono inspirowane znakiem, które pojawiło się na drzwiach założyciela agencji.
Nowe logo jest inspirowane znakiem agencji, jaki pojawił się po raz pierwszy w 1926 roku na drzwiach biura Marcela Bluesteina-Blancheta, założyciela Publicis. W latach 50. przeniósł on ten znak do biur agencji na Polach Elizejskich.
Nowe logo zostanie wprowadzone we wszystkich biurach agencji Publicis Worldwide w 84 krajach na całym świecie.
Zmodyfikowany projekt powstał po to, by Publicis Worldwide odróżniała się od całej sieci Publicis Groupe.
Według Arthura Sadouna, global chief executive w Publicis Worldwide, z jednej strony nowe logo agencji nawiązuje do dziedzictwa i legendy Marcela Bluesteina-Blancheta, z drugiej natomiast celowo zawiera nowoczesne elementy, takie jak symetria i prostota.
Projekt znaku powstał w oddziale Publicis Worldwide w Ameryce Północnej.
Dołącz do dyskusji: Publicis wprowadza logo inspirowane historycznym znakiem agencji