SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Publicis z globalnym budżetem reklamowym Nescafé

Firma Nestlé zatrudniła agencję Publicis jako agencję wiodącą do obsługi globalnego budżetu reklamowego marki Nescafé.

Agencja Publicis do tej pory obsługiwała markę Nescafé na rynkach lokalnych - we Francji, Grecji, Chinach, Australii i na Filipinach, a od niedawna także w Wielkiej Brytanii i Irlandii.

W roli agencji wiodącej Publicis zastąpi McCann Worldgroup, która obowiązki w tym zakresie pełniła przez ostatnie ponad 25 lat.

Dołącz do dyskusji: Publicis z globalnym budżetem reklamowym Nescafé

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl