Arskom z kampanią "Puchar 1000 Goli" dla PZPN
Wraz ze startem nowej edycji rozgrywek o Fortuna Puchar Polski, Polski Związek Piłki Nożnej uruchomił projekt CSR, którego beneficjentem będą kluby z niższych lig – „Puchar 1000 Goli”. Za pełną obsługę kampanii odpowiada agencja marketingu sportowego Arskom, która wcześniej opracowała jego koncepcję. Sponsorem nagród jest legalny bukmacher, Fortuna Zakłady Bukmacherskie.
Za kompleksową obsługę i realizację projektu, w tym pełne działania z zakresu PR i prowadzenie biura prasowego odpowiada agencja Arskom, która wcześniej opracowała koncepcję „Pucharu 1000 Goli”, strategię działania i koordynowała szeroki zakres prac niezbędnych do uruchomienia projektu, w tym powstanie strony internetowej www.puchar1000goli.pl.
Po stronie agencji za obsługę klienta odpowiada zespół kierowany przez senior account managera Mateusza Brzeźniaka oraz content managera Marcina Bratkowskiego.
Z kolei za współprace influencerskie w ramach „Pucharu 1000 Goli” odpowiada agencja Sport Brokers, koordynująca działania dziennikarza stacji Eleven Sports Mateusza Święcickiego, który w ramach projektu przygotuje serię wideoreportaży o klubach z niższych lig, zatytułowaną „Święto pucharu”. Po stronie Sport Brokers projekt obsługuje zespół pod kierownictwem account managerki Mai Matuszewskiej.
– Misją PZPN jest budowanie i wzmacnianie rangi rozgrywek pucharowych, tak aby kluby i kibice traktowali je jako prestiżowe, porywające i budujące piękne historie. Wiele zostało już w tym kierunku zrobione, ale nie zatrzymujemy się. We współpracy ze sponsorem tytularnym Pucharu Polski, Fortuną, ruszamy z Pucharem 1000 Goli, który nie tylko da dodatkowe emocje kibicom, ale przede wszystkim sprawi, że kluby mniejsze, spoza szczebla centralnego rozgrywek, dostaną dodatkowe pieniądze na rozwój – mówi Jakub Kwiatkowski, rzecznik prasowy PZPN.
„Puchar 1000 Goli” to projekt CSR, w ramach którego za każdego gola „czarnego konia” w obecnej edycji rozgrywek Fortuna Pucharu Polski, do budżetu akcji wpłacany będzie tysiąc złotych. „Czarny koń”, czyli teoretycznie słabszy zespół, będzie wyznaczany w oparciu o kursy bukmacherskie Fortuny. Całym zebranym budżetem podzielą się kluby z niższych lig, które na stronie internetowej projektu, www.puchar1000goli.pl, zgłoszą najlepsze projekty.
Spośród zgłoszonych pomysłów internauci w każdej z trzech kategorii (infrastrukturalnej, kibicowskiej, społeczno-kulturalnej) wybiorą po dwa najlepsze. Autorzy sześciu najlepszych projektów wygrają zaproszenia VIP na finał rozgrywek na PGE Narodowym, w trakcie którego jury wybierze zwycięzców, którzy podzielą się całym zgromadzonym budżetem i otrzymają środki na realizację swoich pomysłów na rozwój klubu.
Zbieranie projektów do budżetu ruszy z początkiem grudnia 2021 roku. Wiosną w internetowym głosowaniu kibice wybiorą finalistów. Obecna edycja „Pucharu 1000 Goli” potrwa do maja 2022 roku. Projekt może zostać przedłużony na kolejne edycje Fortuna Pucharu Polski.
Współpraca Arskom z PZPN przy tym projekcie potrwa co najmniej do maja 2022 roku.
Dołącz do dyskusji: Arskom z kampanią "Puchar 1000 Goli" dla PZPN