PZU szykuje przetarg na całościową obsługę reklamową
PZU planuje przeprowadzić przetarg na wybór agencji reklamowej, która zajmie się całościową obsługą tego ubezpieczyciela. Obecnie firma współpracuje z agencjami DDB & Tribal i VML Poland.
PZU poinformowało, że planuje przetarg na wybór agencji full service do obsługi reklamowej. Wybrane w nim firmy będą odpowiedzialne za wsparcie strategiczno-kreatywne Grupy PZU w pełnym zakresie, zwłaszcza w obszarze ATL, BTL i internetu.
Przetarg poprzedzi proces RFI, czyli zapytanie o informację. Zainteresowane tym agencje mogą przesyłać zgłoszenia do 20 kwietnia br.
Obecnie PZU współpracuje z agencją reklamową DDB & Tribal, która odpowiada za platformę komunikacyjną ubezpieczyciela i z agencją VML Poland, która zajmuje się działaniami w internecie.
PZU już w tym roku ogłaszało przetarg na wybór agencji do kompleksowej, strategiczno-kreatywnej obsługi reklamowej. Agencje otrzymały zapytanie dotyczące przygotowania prezentacji, odbyły się też wstępne prezentacje. Postępowanie jednak zostało wstrzymane, bo doszło do zmian personalnych w dziale marketingu Grupy PZU. Z funkcji dyrektora marketingu zwolniono Martę Życińską - zastąpił ją Adam Burak.
Dołącz do dyskusji: PZU szykuje przetarg na całościową obsługę reklamową