Radio Eska: Muzyką się żyje (wideo)
Wystartowała kampania wizerunkowa Radia ESKA pod hasłem „Muzyką się żyje”. Obejmuje ona telewizję, internet i kino. Dodatkowo, w ramach kampanii, zorganizowany zostanie specjalny konkurs dla słuchaczy. Akcję przygotowały Starcom MediaVest Group Polska i agencja Mimo VR.
Kampania ma zasięg ogólnopolski. Spot będzie można oglądać w głównych stacjach telewizyjnych (TVN, Polsat, TVP) oraz w kanałach tematycznych Polsatu i TVNu, a także w kanałach tematycznych Grupy ZPR Media (ESKA TV, FOKUS TV).
Emitowany będzie też w internecie w serwisach YouTube, Facebook, Player, Ipla, tvp.pl, Spotify, w portalach Onet, WP, Interia oraz w serwisach Grupy ZPR Media, a także w sieci kin Multikino, Cinema City i Helios.
Za strategię komunikacji oraz planowanie i zakup mediów odpowiada Starcom MediaVest Group Polska. Kreację spotu przygotowała agencja Mimo VR. W spocie wykorzystano piosenkę DNCE „Cake by the Ocean”.
W ramach kampanii do 11 września na antenie stacji przeprowadzony zostanie konkurs. Dzięki specjalnej aplikacji na Facebooku odbiorcy będą mogli zamieszczać swoje filmiki reklamowe, na których pokażą, gdzie i jak się bawią, słuchając Radia ESKA.
Dołącz do dyskusji: Radio Eska: Muzyką się żyje (wideo)
https://youtu.be/2Qwsnyg7bw0
a końcowy packshot z mozaiką zdjęć z kolei przypomina
http://static.wirtualnemedia.pl/media/top/Muzykamojegozycia655.png
no i RZP posługuje się hasłem "muzyka mojego życia".
z dobrymi wzorcami można być spokojnym o wynik, prawda? ;)