RMF FM liderem, ale traci najwięcej w II kwartale, zyskało Radio ZET. Radio Pogoda z największym wzrostem
W okresie od kwietnia do czerwca br. liderem rynku radiowego w Polsce było RMF FM, ale stacja zanotowała największy spadek w zestawieniu. Z kolei najwięcej zyskało Radio Pogoda - raport Wirtualnemedia.pl.
Udział RMF FM pod względem słuchania w okresie od kwietnia do czerwca 2023 roku w grupie wiekowej 15-75 lat wyniósł 30,2 proc. - wynika z najnowszej fali badania Radio Track Kantar Polska, opracowanej przez portal Wirtualnemedia.pl. Względem analogicznego okresu rok wcześniej udział stacji spadł o 1 pkt. proc. - najbardziej w zestawieniu.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Na drugim miejscu znalazło się Radio ZET z udziałem na poziomie 13,5 proc. (udział tej stacji względem fali kwiecień-czerwiec 2023 roku wzrósł o 0,2 pkt. proc.).
Ostatnią lokatę podium uzupełnia sieć Eska. Jej udział w rynku w analizowanym okresie wyniósł 7,4 proc. (do góry o 0,2 pkt. proc.).
Tuż za podium znalazła się Jedynka. Udział stacji wyniósł 4,8 proc. (bez zmian). Czołową piątkę uzupełnia Audytorium 17 (4,2 proc.; bez zmian).
Radio Pogoda najbardziej do góry
Największym wzrostem w zestawieniu - wynoszącym 0,5 pkt. proc. do 1,5 proc. udziału - pochwalić się mogło Radio Pogoda. Stacja w rankingu awansowała z miejsca 16. na 15.
Wyraźnie - o 0,3 pkt. proc. - zyskały także RMF Classic i Meloradio (do odpowiednio 1,5 proc. i 1,2 proc.).
Dane o rynku radiowym w ostatnim roku.
Dołącz do dyskusji: RMF FM liderem, ale traci najwięcej w II kwartale, zyskało Radio ZET. Radio Pogoda z największym wzrostem