Rafał Dmowski: z OTCF na dyrektora marketingu Legii Warszawa
Rafał Dmowski zaczął pracę jako dyrektor marketingu klubu sportowego Legia Warszawa. Wcześniej był związany m.in. z OTCF (producentem odzieży 4F), Raiffeisen Polbank, Diageo i Bayer.
W Legii Warszawa Rafał Dmowski koordynuje wszystkie działania marketingowe klubu. Przejął obowiązki przede wszystkim Jakuba Szumielewicza, który zrezygnował z funkcji wiceprezesa w marcu br., po tym jak udziały w klubie sprzedali Bogusław Leśnodorski (był prezesem) i Maciej Wandzel, a jedynym udziałowcem i nowym prezesem został Dariusz Mioduski.
Rafał Dmowski jesienią 2014 roku objął funkcję sports marketing menedżera w firmie OTCF produkującej odzież 4F. Wcześniej przez cztery lata pracował jako marketing menedżer w banku Raiffeisen Polbank, a także jako brand manager w koncernach Diageo i Bayer.
Ukończył studia z marketingu i stosunków międzynarodowych w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
Legia Warszawa w ostatnich dwóch sezonach zdobyła mistrzostwo Polski w piłce nożnej, jesienią ub.r. jako pierwsza polska drużyna od 20 lat zagrała w fazie grupowej Ligi Mistrzów. Jest zdecydowanie najpopularniejszym i najbogatszym klubem sportowym w naszym kraju.
W ostatnich miesiącach klub przedłużył umowy sponsorskie m.in. z firmą Fortuna i producentem piwa Królewskie, pozyskał też Oshee jako sponsora drużyn młodzieżowych.
Dołącz do dyskusji: Rafał Dmowski: z OTCF na dyrektora marketingu Legii Warszawa