Rafał Jonkisz wprowadza na rynek własną markę Balmora
Rafał Jonkisz, Mister Polski 2015 i model, wspólnie z Sebastianem Chłodnickim wprowadzają na polski rynek markę streetwearową Balmora. Komunikują to kampanią reklamową, w której obok innych właścicieli sklepów internetowych promują Shopera – dostawcę oprogramowania dla ecommerce.
Ubrania firmowane nazwiskiem Jonkisza można kupić w sklepie internetowym Balmora Clothing.
- Na Zachodzie czy w Stanach takich sklepów są dziesiątki. W Polsce jest ich znacznie mniej, co osobiście sam odczuwam, gdy robię zakupy – komentuje Rałał Jonkisz.
Rafał Jonkisz w kampanii Shopera
Rafał Jonkisz razem ze swoim wspólnikiem Sebastianem Chłodnickim, promują swoją markę w kampanii reklamowej Shoper – dostawcy oprogramowania dla sklepów internetowych. Obok nich, w akcji biorą udział właściciele pięciu innych sklepów internetowych – z branży zabawkowej, obuwniczej, dekoracyjnej oraz spożywczej – Zapato, Posterilla, Mimiś, Noski Noski, Serowar.
Kampania realizowana jest w internecie – klipy reklamowe można zobaczyć na Facebooku, Instagramie czy YouTubie.
Dołącz do dyskusji: Rafał Jonkisz wprowadza na rynek własną markę Balmora